De Graafschap - Feyenoord

De Graafschap - Feyenoord

  • Overwinning voor De Graafschap!

    Stemmen: 2 12,5%
  • Gelijkspel...

    Stemmen: 1 6,3%
  • Feyenoord wint!

    Stemmen: 4 25,0%
  • Gevegt spoort niet.

    Stemmen: 13 81,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16

JMD

Well-known member
Als de trainer of spelers hiervan zouden leren dan heb je helemaal gelijk. Nu is het gewoon uitstel tot je wel tegen puntverlies aanloopt.

Spelers/coaches moeten kritisch zijn, onafhankelijk van het resultaat. Als supporter moet je gewoon tevreden zijn met de punten.
 

De Wolf

Well-known member
Kicken ze er nu bij Fox op dat Kramer geschorst wordt? Begint haast het belangrijkste van de wedstrijd te worden.
 

Shayman

New member
FF op basis van de samenvattingen die ik van Feyenoord heb gezien dit seizoen; Kramertje is een prima spits voor Nederland, die gaat er een stuk of 20 inleggen gewoon en Elia is een echte aanwinst die belangrijker is voor Feyenoord dan Kuijt.
 

Joost

Well-known member
Kicken ze er nu bij Fox op dat Kramer geschorst wordt? Begint haast het belangrijkste van de wedstrijd te worden.

Ze hebben ondertussen zoveel camera's staan en zoveel mannetjes die naar details speuren dat ze de tuchtcommissie haast een full time baan aansmeren.

Dat wordt twee potjes brommen voor Kramer.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ze hebben ondertussen zoveel camera's staan en zoveel mannetjes die naar details speuren dat ze de tuchtcommissie haast een full time baan aansmeren.

Dat wordt twee potjes brommen voor Kramer.
Als ze Kramer hiervoor gaan schorsen, dan mogen ze de beelden van alle andere wedstrijden dit weekend ook maar eens terug gaan kijken want dergelijk geduw bij spelhervattingen gebeurt 25x per wedstrijd in iedere wedstrijd, dus dan krijgen ze het heel erg druk.

I denk dat als je alle duels tussen Veltman en Locadia van vanmiddag beeldje voor beeldje terug gaat kijken dat je ze allebei voor in totaal 40 wedstrijden kunt schorsen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als ze Kramer hiervoor gaan schorsen, dan mogen ze de beelden van alle andere wedstrijden dit weekend ook maar eens terug gaan kijken want dergelijk geduw bij spelhervattingen gebeurt 25x per wedstrijd in iedere wedstrijd, dus dan krijgen ze het heel erg druk.

I denk dat als je alle duels tussen Veltman en Locadia van vanmiddag beeldje voor beeldje terug gaat kijken dat je ze allebei voor in totaal 40 wedstrijden kunt schorsen.

Helemaal mee eens. Dit zie je zoveel, dan gaan ze het nog druk krijgen. Maar ik begreep dat Vilhena ook al aan rood was ontsnapt voor een elleboogje. Dat was nou echt het schoolvoorbeeld van geen zwaaiende elleboog, maar het normaal koppen. Geel was wellicht al te zwaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
FOX Sports en Van de Pavert naaien Kramer dus waarschijnlijk een schorsing aan voor dat duwtje. Lekker dan.
 

Abubakari

Well-known member
Iemand met de volledige platte hand in het gezicht duwen is vrijwel altijd rood als de scheids het ziet. Een duw zoals Locadia gister aan Veltman (tegen zijn lichaam) gaf is heel wat anders dan iemand in zijn gezicht duwen, kom je aan iemands gezicht kun je vrij vaak gelijk inrukken. Kunnen jullie het wel bagatelliseren, maar niet vd Pavert is fout maar Kramer. Wees nou maar blij dat Makkelie gister zo lief voor Feyenoord was, voor hetzelfde geld had je met 10 man gestaan. En met 2-0 achter. Mocht Kramer geschorst worden is dat terecht, gebeurt bij andere clubs en spelers ook als je zoiets doet, dus niet zo verongelijkt doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kramer moet dat niet doen, dat snap ik ook wel. En als hij geschorst wordt, so be it. Ik ageer tegen het zo breed uitmeten bij FOX (ik heb minstens 15 keer een herhaling gezien) en het commentaar van Van de Pavert. Alsof Kramer echt een Badr Hari'tje deed, zo komt het op mij over. Terwijl het allemaal wel meeviel. Een domme duw met de hand in het gezicht, meer was het niet.
 

Jozsef

New member
Het was natuurlijk niet veel, maar blijft niet slim van Kramer. Hooguit 2 wedstrijden gok ik. Meer zou echt bespottelijk zijn.
 
Bovenaan