De Graafschap - Feyenoord

De Graafschap - Feyenoord

• Overwinning voor De Graafschap!

Stemmen: 2 12,5%
  • Gelijkspel...

Stemmen: 1 6,3%
  • Feyenoord wint!

Stemmen: 4 25,0%
  • Gevegt spoort niet.

Stemmen: 13 81,3%

• Totaal aantal stemmers
    16

Max

Administrator
Forumleiding
Had je dat gisteren niet kunnen posten? Ik heb de hele nacht wakker gelegen.

Max

Administrator
Forumleiding
Doe maar weer bezwaar aantekenen. Met deze eis gaat hij onder andere een klassieker missen. Verder geen zin om drie wedstrijden naar Kazim te kijken. Twee wedstrijden lijkt mij verder mans zat.

JMD

Well-known member
Doe maar weer bezwaar aantekenen. Met deze eis gaat hij onder andere een klassieker missen. Verder geen zin om drie wedstrijden naar Kazim te kijken. Twee wedstrijden lijkt mij verder mans zat.

Volgens mij telt deze schorsing niet voor de beker.

Joost

Well-known member

Indien Kramer en Feyenoord akkoord gaan met het schikkingsvoorstel is de aanvaller met ingang van 7 oktober 2015 uitgesloten van deelname aan alle competitie-, play-off- en/of bekerwedstrijden van Feyenoord tot de dag, volgende op die, waarop zijn club vier (waarvan ??n voorwaardelijk) achtereenvolgende competitie-, play-off- en/of bekerwedstrijden van de KNVB heeft gespeeld.

Een erg hoge eis mijns inziens.

Max

Administrator
Forumleiding

Ik dacht ook van niet, maar ik kwam dus hetzelfde verhaal tegen als Joost. Met zo'n eis kan Feyenoord gewoon niet akkoord gaan wat mij betreft.

JMD

Well-known member
Heel toevallig dan dat het precies 3 duels is, of ben ik dan erg complotdenkerig?

Abubakari

Well-known member
Een erg hoge eis mijns inziens.

Hetzelfde als Te Vrede toch? Die maakte een slaande beweging.
Is volgens mij gewoon de standaardeis bij dit soort dingen, zie ook de eis tegen Elia eerder.

Vandaar dus ook:
Precies, gister ook alweer gematst door die Feyenoord fan Danny Makkelie, dus gewoon mondje dicht en de 4 wedstrijden schorsing accepteren.

Bovenaan