De Graafschap - Feyenoord

De Graafschap - Feyenoord

  • Overwinning voor De Graafschap!

    Stemmen: 2 12,5%
  • Gelijkspel...

    Stemmen: 1 6,3%
  • Feyenoord wint!

    Stemmen: 4 25,0%
  • Gevegt spoort niet.

    Stemmen: 13 81,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16

Fabian

Active member
Ik las als commentaar 'slaan'. Maar dit is natuurlijk niet slaan. Dit betreft een duwtje. Niet slim overigens, maar ik ben het met Jamel eens dat Fox die sinaasappel wel aan het uitwringen was tot en met. Ik had een beetje het gevoel van 'ze zijn al twee keer ontsnapt aan een schorsing, laten we het nu even extra duidelijk in beeld brengen'.

2 wedstrijden denk ik. Maar de KNVB is de laatste tijd wel overgevoelig voor meer heftige straffen.
 

Joost

Well-known member
Achjee, het is een Feyenoorder dus Fox mag het niet in beeld brengen.

Pas maar op, hij krijgt dadelijk 4 potjes en dan mag hij tegen Ajax niet meedoen.
 

Mr. Wrong

New member
Knap van Feyenoord. Dit is al de zoveelste wedstrijd waar ze eigenlijk niet meer dan een puntje verdienen en toch winnen.
Zo wordt je dus kampioen.

En de scheids zat ook wel een beetje mee. Terecht of niet afgekeurd. Hij keurt 'm af en dat is een gelukje.
 

Fabian

Active member
Knap van Feyenoord. Dit is al de zoveelste wedstrijd waar ze eigenlijk niet meer dan een puntje verdienen en toch winnen.
Zo wordt je dus kampioen.

En de scheids zat ook wel een beetje mee. Terecht of niet afgekeurd. Hij keurt 'm af en dat is een gelukje.

Zeker een gelukje. Maar eigenlijk hadden ze met die slappe instelling wel een 2-0 achterstand verdiend.

Zo verschrikkelijk na?ef dat je denkt wel even De Graafschap op te rollen. Zo slap.
 

Fabian

Active member
Er wordt een voorzonderzoek gestart naar Kramer. Was te verwachten natuurlijk.

Met die belangrijke en leuke wedstrijden die voor de deur staan gewoon niet slim. Nu kunnen we ons weer gaan ergeren aan Kazim.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ageer tegen het zo breed uitmeten bij FOX (ik heb minstens 15 keer een herhaling gezien) en het commentaar van Van de Pavert. .
Je moet ook niet elk weekend 24 uur per dag FOX kijken. :p

FOX doet dat bij de grote clubs misschien wat meer omdat het dan altijd groot nieuws is. Moet je als grote club zijnde niet over zeuren.
 

SanMark.

Well-known member
Je moet ook niet elk weekend 24 uur per dag FOX kijken. :p

FOX doet dat bij de grote clubs misschien wat meer omdat het dan altijd groot nieuws is. Moet je als grote club zijnde niet over zeuren.

Daarin tegen hebben de grote clubs de scheidsrechter altijd mee.
 

Fabian

Active member
Precies, gister ook alweer gematst door die Feyenoord fan Danny Makkelie, dus gewoon mondje dicht en de 4 wedstrijden schorsing accepteren.

Haha. Gaat ff vertellen wat we moeten doen.

De angst voor Kramer is groot blijkbaar. Snap ik wel als je het met Veltman moet doen achterin.
 

Abubakari

Well-known member
Haha. Gaat ff vertellen wat we moeten doen.

De angst voor Kramer is groot blijkbaar. Snap ik wel als je het met Veltman moet doen achterin.

Het zal mij aan mijn reet roesten wie er bij Feyenoord in de spits staat. Van de laatste 300 Klassiekers heeft Ajax er 1 verloren, dus whatever.

En toch heeft Ajax met Veltman minder tegengoals dan Feyenoord, zelfs nog steeds de minste tegentreffers van allemaal. Zondag pas voor het eerst sinds februari weer wat tegentreffers in eigen huis. Dus ach, het kan minder. Ik zou me liever druk maken over het geschutter van onze afvaller Jan Arie bij jullie in de defensie als ik jou was.

Maar goed, ik heb alweer meer dan genoeg gezegd over Feyenoord, nog even en je gaat me weer verwijten dat ik altijd hoonlachend over Feyenoord post.
 

Mr. Wrong

New member
Ik zou me als ik jullie was ook niet zo druk maken over het onderzoek naar Kramers actie.
Denk dat hij maximaal 1 wedstrijd krijgt (maar waarschijnlijk 0), aangezien de KNVB er dit seizoen alles voor over heeft om Feyenoord kampioen te maken.
 
Bovenaan