De Graafschap - Feyenoord

De Graafschap - Feyenoord

  • Overwinning voor De Graafschap!

    Stemmen: 2 12,5%
  • Gelijkspel...

    Stemmen: 1 6,3%
  • Feyenoord wint!

    Stemmen: 4 25,0%
  • Gevegt spoort niet.

    Stemmen: 13 81,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16

Miramar

Well-known member
Je moet gewoon met je poten van iemand anders afblijven dus 3 wedstrijden lijkt me in orde. Grootste straf is dat we die randdebiel weer in de spits krijgen.
 

Fabian

Active member
Opvallend dat Tannane voor een zelfde vergrijp twee wedstrijden moet brommen en Kramer drie.

Dan ben je als KNVB niet echt rechtlijnig in de strafeis.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Feyenoord zoals verwacht niet akkoord met de schikking. Volkomen logisch. Ten eerste lijkt de straf wat aan de zware kant voor een duw. Ten tweede valt een klassieker binnen die drie wedstrijden.
 

Joost

Well-known member
Feyenoord zoals verwacht niet akkoord met de schikking. Volkomen logisch. Ten eerste lijkt de straf wat aan de zware kant voor een duw. Ten tweede valt een klassieker binnen die drie wedstrijden.

Ze maken slim gebruik van de interlandperiode.
 

Fabian

Active member
De zaak dient morgenavond.

Van Benthem kan beter een tentje opslaan in de bossen van Zeist. Kind aan huis inmiddels.
 

Fabian

Active member
Kramer heeft al een eerder incident gehad. Tannane voor zover ik weet niet.

Ja en? En mocht er een voorwaardelijke straf bijzitten (heb ik niet teruggevonden overigens), geldt deze voor 1 jaar. Dus zou niet meer mee mogen tellen.
Die elleboog bij Cillessen was twee seizoenen terug.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
hahaha en dat durf je met droge ogen te beweren?

Ja. Ik kan er verder ook weinig aan doen dat bijvoorbeeld de onterecht niet gegeven strafschop tegen Cambuur, de onterechte strafschop voor PSV en de niet gegeven rode kaart van Boakye blijkbaar niet zo scoren in de media.

Maar geloof jij vooral maar dat Feyenoord ontzettend bevoordeeld wordt door de KNVB.
 
Bovenaan