De Graafschap - Feyenoord

De Graafschap - Feyenoord

  • Overwinning voor De Graafschap!

    Stemmen: 2 12,5%
  • Gelijkspel...

    Stemmen: 1 6,3%
  • Feyenoord wint!

    Stemmen: 4 25,0%
  • Gevegt spoort niet.

    Stemmen: 13 81,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16

Fabian

Active member
Verzwaring van de strafeis zonder gegronde reden. Lijkt me verre van logisch.

Sowieso, een duw met vlakke hand. Als dit 4 wedtrijden is, wordt het nog stil op de Nederlandse velden.
 

JMD

Well-known member
Maar was het wel slaan?
Voor eresdege wel. Totdat iemand in een Ajaxshirt dit doet, dan is het helemaal niks.

Ik vond het vooral een duw in het gezicht. Wat mij betreft zeker geen 3 duels waard, hoogstens 1 duel.

Zoals Fabian aangeeft, als je dit zwaar gaat straffen is er zometeen niemand meer over.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een schikking wordt vaak ingezet als een wat mildere straf om veel gezeik te voorkomen.

Zo zie ik het ook. Een schikking hoort wat mij betreft een lagere straf te zijn dan de aanklager voor de commissie zou eisen.

Maar was het wel slaan?

Nee, het was duwen. Maar bespaar jezelf de discussie met RSDG. Voor je het weet wordt DVK troetelbeer/DVK spotbeer Cillessen er weer bij gehaald.
 

Fabian

Active member
Voor eresdege wel. Totdat iemand in een Ajaxshirt dit doet, dan is het helemaal niks.

Ik vond het vooral een duw in het gezicht. Wat mij betreft zeker geen 3 duels waard, hoogstens 1 duel.

Zoals Fabian aangeeft, als je dit zwaar gaat straffen is er zometeen niemand meer over.

Het is ook een gegeven dat gevallen als Boakye en Tannane met 2 duels werd afgedaan. Mij ontgaat de reden waarom deze duw dan 4 wedstrijden waard is.
Het lijkt alsof ze nu extra de boel op scherp zitten omdat ze al twee keer zijn afgegaan in Zeist tegen Van Benthem.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is ook een gegeven dat gevallen als Boakye en Tannine met 2 duels werd afgedaan. Mij ontgaat de reden waarom deze duw dan 4 wedstrijden waard is.
Het lijkt alsof ze nu extra de boel op scherp zitten omdat ze al twee keer zijn afgegaan in Zeist tegen Van Benthem.

Wellicht telt de publieke opinie of de air time van een overtreding mee.
 

Eresd?g?

Banned
Voor eresdege wel. Totdat iemand in een Ajaxshirt dit doet, dan is het helemaal niks.

Ik vond het vooral een duw in het gezicht. Wat mij betreft zeker geen 3 duels waard, hoogstens 1 duel.

Zoals Fabian aangeeft, als je dit zwaar gaat straffen is er zometeen niemand meer over.
Onzin. Kramer moet gewoon zn handjes thuis houden. Probleem natuurlijk dat dit niet de eerste keer is. Misschien moet hij hulp zoeken ofzo. Helpt bij veel spelers. Wie weet ook bij hem.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Al die redenen zijn fout.

Uiteraard. Maar waarom werd die overtreding in godesnaam dertig keer in de resterende wedstrijd uitgezonden? Ik weet dat het geen briljante pot was, maar het leek mij wat overdreven.
 

Fabian

Active member
Uiteraard. Maar waarom werd die overtreding in godesnaam dertig keer in de resterende wedstrijd uitgezonden? Ik weet dat het geen briljante pot was, maar het leek mij wat overdreven.

Dat was nog beschamender dan de actie van Kramer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het was een duw in het gezicht, dus ik kan wel leven met een schorsing. Vier wedstrijden is echter wel erg overdreven. 1 plus 1 voorwaardelijk lijkt me een redelijke straf.
 

Ivanhoe

Active member
Zo zie ik het ook. Een schikking hoort wat mij betreft een lagere straf te zijn dan de aanklager voor de commissie zou komen

Gebeurt volgens mij echte bijna nooit, was bij Elia en Karsdorp voor zover ik mij herinner ook geen sprake van.
 
Bovenaan