De Graafschap - Feyenoord

De Graafschap - Feyenoord

  • Overwinning voor De Graafschap!

    Stemmen: 2 12,5%
  • Gelijkspel...

    Stemmen: 1 6,3%
  • Feyenoord wint!

    Stemmen: 4 25,0%
  • Gevegt spoort niet.

    Stemmen: 13 81,3%

  • Totaal aantal stemmers
    16

SanMark.

Well-known member
Verzwaring van de strafeis zonder gegronde reden. Lijkt me verre van logisch.

Sowieso, een duw met vlakke hand. Als dit 4 wedtrijden is, wordt het nog stil op de Nederlandse velden.

Ik kan me nog een schorsing van Pelle bij AZ herinneren die een tegenstander nipt raakte bij het natrappen. Dat was ook 4 wedstrijden schorsing.

Maar de kans dat hij bij die trap iemand zou blesseren was minder dan 0 .

Wat dat betreft zou daar wel wat meer naar gekeken mogen worden.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Die verzwaring van de eis is al een tijdje beleid. Als je een schikking van 3 +1 voorwaardelijk niet accepteert en voor laat komen, is de eis op de zaak 4 onvoorwaardelijk.

Overigens heb ik begrepen dat de aanklager het over slaan had en Van der Pavert het over een duw in het gezicht had. Dat zou moeten leiden naar vrijspraak.
 

inhethoekje

Active member
Het was niet handig van Kramer, maar 4 duels is wel veel, maar goed, ik irriteer me toch al een beetje aan die jongen zijn hele houding in en naast het veld, dat quasi nonchalante van ''kijk mij eens relax zijn'' vandaag weer zo'n popie jopie interview in de VI.

Wanneer doen voetballers eens een keer normaal?
 

Max

Administrator
Forumleiding
De originele strafeis van de aanklager is door de tuchtcommissie overgenomen. Drie wedstrijden schorsing en een voorwaardelijk. Een belachelijk hoge straf. Wat mij betreft gaat Feyenoord in beroep.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mooi zo. Je hebt je handen thuis te houden. Vanaf nu voor elke speler 3 + 1, klaar
 

Susa

New member
Geeft niks.

Tijd voor Kazim Kazim:wtf:

Of good old Dirk in de spits kan Basacicoglu mooi op rechts.
 

Reza

Member
Feyenoord heeft groot gelijk. Schorsing is meer dan terecht, maar voor maximaal 2 wedstrijden. Leo Driessen doet in ieder geval een vreugde dansje. Ajax supporter pur sang.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nog een keer in beroep?

Nee, in beroep. Je krijgt van de aanklager een schikkingsvoorstel. Weiger je die in gevallen dat ze lachwekkend hoog zijn zoals hier, dan laat je de zaak voorkomen. Blijkt de tuchtcommissie ook niet het verschil te weten tussen een duw en slaan, dan ga je in beroep.

Wel goed om te zien dat de club steeds verstandige beslissingen neemt.
 

Joost

Well-known member
Kramer heeft dus toch dezelfde straf gekregen als Tannane. Alleen blijkt dat een voorwaardelijke straf 2 jaar blijft staan.
Zijn straf is dus 2 duels waarvan 1 voorwaardelijk plus 1 duel dat nog als voorwaardelijk stond.

In dat geval snap ik niet helemaal waarom Feyenoord in beroep gaat.
 

SanMark.

Well-known member
Kramer heeft dus toch dezelfde straf gekregen als Tannane. Alleen blijkt dat een voorwaardelijke straf 2 jaar blijft staan.
Zijn straf is dus 2 duels waarvan 1 voorwaardelijk plus 1 duel dat nog als voorwaardelijk stond.

In dat geval snap ik niet helemaal waarom Feyenoord in beroep gaat.

Nou dan is de vraag van Max ook weer beantwoord. Goed om te zien dat de KNVB rechtlijnig is.
 
Bovenaan