De Boeren en het stikstofgedoe

Wat zijn de oplossing tegen stikstof?


  • Totaal aantal stemmers
    19

erka

Well-known member
Sja, ik vind het dus een ongelofelijke imbeciel. Wat kunnen die bomen er aan doen? Welk probleem lost dit op. Hopelijk wordt deze boer met pek en veren uit de gemeenschap gekieperd en eindigt hij op een klein appartementje in Rotterdam ergens. Ik heb er echt geen goed woord voor over.
 

JMD

Well-known member
En de bomenkapmaffia gaat maar door... GL-ers die staan te janken als een boom gekapt wordt, maar wel instemmen met biomassa waardoor bossen gekapt worden. (het is wat anders als de bomen toch al gekapt moesten worden, misschien moet die boer die 100 bomen ook maar even inleveren...) En dat terwijl hout een ontzettend laag rendement heeft bij verbranding...
 

gevegt

Well-known member
Ze zullen het wel niet weten, maar de boeren die nu protesteren zijn gewoon anarchisten.
Net als de krakers van vroeger.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ze zullen het wel niet weten, maar de boeren die nu protesteren zijn gewoon anarchisten.
Net als de krakers van vroeger.
Jep. Met dit verschil dat toen "links" (voorzover je dat tegenwoordig nog kan gebruiken) de rellen/protesten aanmoedigde en "rechts" er schande van sprak en het nu eigenlijk andersom is...
 

erka

Well-known member
Ik snap dan weer niet zo dat de politie zegt dat er een grens wordt overschreden maar dat er vervolgens niet wordt ingegrepen of gearresteerd wordt.
 

erka

Well-known member
Overigens snap ik best wel dat de boeren hun onvrede willen uiten, alleen de extreme kanten gaan er bij mij niet in.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Ik snap dan weer niet zo dat de politie zegt dat er een grens wordt overschreden maar dat er vervolgens niet wordt ingegrepen of gearresteerd wordt.
En ook apart dat ze toch voorbij een politieblokkade kunnen komen... Dan is je blokkade ook niet goed. Kijk, komen ze nou met scootertjes, dan is het lastig blokkeren, dat snap ik ook wel. Maar ze komen met tractors....
 

Max

Administrator
Forumleiding
Allemaal opsluiten en hun speeltjes in beslag nemen. Loopt echt enorm uit de hand nu. Denk dat de houding van alles maar laten gaan omwille van het volk er nou eenmaal achter staat ook niet de meest handige aanpak is.
 

JMD

Well-known member
Overigens snap ik best wel dat de boeren hun onvrede willen uiten, alleen de extreme kanten gaan er bij mij niet in.
Jep. Ze hebben groot gelijk dat ze dat doen, alleen de manier waarop is echt belachelijk en ze raken dan ook hun goodwill kwijt.
 

erka

Well-known member
En ook apart dat ze toch voorbij een politieblokkade kunnen komen... Dan is je blokkade ook niet goed. Kijk, komen ze nou met scootertjes, dan is het lastig blokkeren, dat snap ik ook wel. Maar ze komen met tractors....

Paar politieautos zijn op zich kansloos tegen 20 trekkers, die rijden er gewoon overheen.
 

Abubakari

Well-known member
Allemaal opsluiten en hun speeltjes in beslag nemen. Loopt echt enorm uit de hand nu. Denk dat de houding van alles maar laten gaan omwille van het volk er nou eenmaal achter staat ook niet de meest handige aanpak is.
Het is toch voornamelijk FVD en BBB volk wat er achter staat? Niet het meest serieus te nemen volk, to put it mildly.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is toch voornamelijk FVD en BBB volk wat er achter staat? Niet het meest serieus te nemen volk, to put it mildly.

Social media is natuurlijk een open riool, maar of het nou Facebook, reacties op nieuwssites of wat dan ook is, je komt maar weinig verstandige teksten tegen. Met de vorige thema’s zag je toch wel iets meer balans.

Maar goed, zulke mensen kun je inderdaad veelal niet serieus nemen. Je kunt ze ook niet altijd verwijten dat ze een enorme kennisachterstand hebben.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb het niet over social media, ik heb het over Baudet, van Meijeren en meer van dat soort klootviolen met hun idiote uitspraken.
 

erka

Well-known member
Ik ben trouwens benieuwd waar de grens ligt voor harder ingrijpen van de overheid. Tot nu toe doet men vrij weinig inderdaad. Ik ga er toch maar vanuit dat men in het kabinet niet gedacht heeft dat het met één Malieveldje vol trekkers wel klaar zou zijn. Dus dit wel ingecalculeerd is.
 
Bovenaan