De Boeren en het stikstofgedoe

Wat zijn de oplossing tegen stikstof?


  • Totaal aantal stemmers
    19

zwammy

Well-known member
De boeren laten niet met zich sollen, mooi om te zien. Toch nog een groep die wel zegt genoeg is genoeg. Hadden de Groningers, toeslagenouders of al die andere mensen die slachtoffer zijn van het beste kabinet sinds de 2e wereldoorlog zijn. Vanmorgen steunde 93% van de bevolking de boeren, zullen op die paar jankerts er niet minder geworden zijn.

Ga maar door tot het einde, mijn steun hebben jullie 👌🏻
 

zwammy

Well-known member
Maar goed, zulke mensen kun je inderdaad veelal niet serieus nemen. Je kunt ze ook niet altijd verwijten dat ze een enorme kennisachterstand hebben.

Hmm, je zou toch wel verwachten dat de kiezers van bbb wel kennis hadden van wat er allemaal te wachten staat voor ze. Maar het past inderdaad wel goed bij de frame die nu bij de media ligt.
 

erka

Well-known member
De boeren laten niet met zich sollen, mooi om te zien. Toch nog een groep die wel zegt genoeg is genoeg. Hadden de Groningers, toeslagenouders of al die andere mensen die slachtoffer zijn van het beste kabinet sinds de 2e wereldoorlog zijn. Vanmorgen steunde 93% van de bevolking de boeren, zullen op die paar jankerts er niet minder geworden zijn.

Ga maar door tot het einde, mijn steun hebben jullie 👌🏻

Die hebben geen trekkers.
 

erka

Well-known member
Nederland heeft te veel Natura2000 gebieden aangewezen hoor je dan. Eens ff kijken. Wij hebben er 162. België, kleiner dan Nederland, heeft er 304. Duitsland, 10x groter dan NL, heeft er 4.606. Dat zijn er dus bijna 30x zoveel op 10x het oppervlak. Denemarken dan? Net zo groot als Nederland en vergelijkbare natuur. 250, 1,5x zoveel dus.
Duitsland en Denemarken hebben voor zover ik weet geen stikstofprobleem bij relatief dus veel méér natuurgebieden dan Nederland.
 

De Wolf

Well-known member
Wij hebben gewoon een hoop vee per hectare.
In Belgie hebben ze ook problemen maar dat is nog niet zo in het nieuws.

F65D6392-11BA-44F2-BE26-4A86996C375F.png
 

Maasveld

Well-known member
Hmm, je zou toch wel verwachten dat de kiezers van bbb wel kennis hadden van wat er allemaal te wachten staat voor ze. Maar het past inderdaad wel goed bij de frame die nu bij de media ligt.
Klopt, zo kun je van de GroenLinks-kiezers ook wel verwachten dat ze kennis hebben van wat de natuur te wachten staat als we op deze manier doorgaan.
 

Maasveld

Well-known member
Ik snap dan weer niet zo dat de politie zegt dat er een grens wordt overschreden maar dat er vervolgens niet wordt ingegrepen of gearresteerd wordt.
Ik heb inmiddels begrepen dit met politieke voorkeur te maken heeft. Rechtse demonstranten mogen altijd gewoon hun gang gaan, terwijl bij linkse demonstranten altijd direct keihard wordt ingegrepen. Verder is whataboutism ook echt een rechts dingetje.
 

zwammy

Well-known member
Mooi, gelukkig hebben de Kamerleden 57 dagen vakantie, hebben ze daar geen last van.

De media al wat verder aan het framen?
 
Bovenaan