De Boeren en het stikstofgedoe

Wat zijn de oplossing tegen stikstof?


  • Totaal aantal stemmers
    19

De Wolf

Well-known member
Nee, geen PSV topic maar eentje voor de boze boeren.
Vandaag weer wat snelwegen blokkeren.
 

Fregge

Well-known member
Ze mogen van mij protesteren hoor, maar doelbewust verkeer tegen houden die niks aan jouw probleem kunnen doen gaat wel wat ver he?
 

Bernardo

Well-known member
Geef ze groot gelijk!!

Al zullen ze bij een deel van het volk wel snel de sympathie verliezen, maar dat is dan jammer.
 

Joost

Well-known member
Standpunt is nu wel gemaakt.
Maar er ligt een rechterlijke uitspraak ten grondslag aan het beleid.
 

zwammy

Well-known member
Ja protesteren zonder mensen die er niks mee te maken hebben te dwarsliggen
Dat zou idd mooi zijn als al de demonstraties zo zijn dat mensen er geen last van hebben. Dus kozp niet langs de route van sinterklaas, Greenpeace niet op zee of bij centrales en boeren op een weiland.

Maar ja, dat haalt weinig uit.
 

Fregge

Well-known member
Dat zou idd mooi zijn als al de demonstraties zo zijn dat mensen er geen last van hebben. Dus kozp niet langs de route van sinterklaas, Greenpeace niet op zee of bij centrales en boeren op een weiland.

Maar ja, dat haalt weinig uit.
Normaal ben ik van de kromme vergelijkingen, maar Greenpeace en kozp blokkeerde geen mensen die naar hun werk moesten. Of (misschien wel erger) mensen die voor hun gezondheid ergens moesten zijn. Dat doen de boeren nu wel.
 

zwammy

Well-known member
Aha dus je mag wel mensen lastig vallen en schade maken maar niet op de snelweg?

Dat is ook vreemd vind je niet?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gelukkig in sommige delen van het land deelt de politie zowaar boetes uit aan boeren die de snelweg blokkeren. Het zou wat zijn als ieder protest straks op de snelweg plaats gaat vinden.
 

Fregge

Well-known member
Oh, dat las ik wel zo.

Excuus dan vanuit mijn kant 👍
Kijk, ik snap ook wel dat het vervelend is dat als je ergens naar toe gaat om plezier te hebben er een groep is met hun protesten (een deel van) dat plezier wegnemen, maar dat staat (in mijn ogen) niet in contrast met iemand die niet naar een ziekenhuisafspraak kunnen of hun werk omdat er mensen zijn die de weg blokkeren omdat zij het niet eens zijn met het beleid.
 

zwammy

Well-known member
Dat mag idd. Ik vind dat alles geoorloofd is in deze dus dan mogen er ook wegen geblokkeerd worden.
 
Bovenaan