Dan kunnen ze 2 jaar de bak in voor dood door schuld.Alles? Ook als er geen ambulance doorkan en iemand daardoor komt te overlijden?
Dan kunnen ze 2 jaar de bak in voor dood door schuld.Alles? Ook als er geen ambulance doorkan en iemand daardoor komt te overlijden?
2 jaar maar? Dan hebben ze het in Congo toch een stuk beter geregeld.Dan kunnen ze 2 jaar de bak in voor dood door schuld.
Die drogredenen zijn altijd wat simpel. Ik zag vanmiddag nog een ambulance gewoon langs de tractors rijden dus het zal wel meevallen.Alles? Ook als er geen ambulance doorkan en iemand daardoor komt te overlijden?
Die drogredenen zijn altijd wat simpel. Ik zag vanmiddag nog een ambulance gewoon langs de tractors rijden dus het zal wel meevallen.
Actievoerende boeren blokkeren Velperbroekcircuit en stichten brand: weg volledig afgesloten
Boeren die protesteren tegen de stikstofmaatregelen van het kabinet zorgen maandag op verschillende plekken op de A12 voor verkeershinder. Laat in de avond is het raak op het Velperbroekcircuit bij Arnhem, waar de boze boeren de weg blokkeren en brand stichten.www.gelderlander.nl
Wat wil je zeggen?MAar zE zORgeN VoOR OnzE VoEDseLVoOrZieNiNg
Dat ik jeuk krijg van die dooddoenerWat
Wat wil je zeggen?
Als ze niet voor ons voedsel zorgen. Waar zijn ze dan mee bezig?Dat ik jeuk krijg van die dooddoener
ExporterenAls ze niet voor ons voedsel zorgen. Waar zijn ze dan mee bezig?
Wie zorgt er dan voor ons voedsel?Exporteren
Wie zorgt er dan voor ons voedsel?
Wij zijn het roerend eens.Doe ff niet zo flauw gevegt, je weet net zo goed dat driekwart van de productie naar het buitenland gaat dus het geneuzel dat we geen vreten meer hebben als er een aantal boeren verdwijnt raakt kant noch wal maar laat ze vooral doorgaan met dit soort acties, zul je zien hoe lang de sympathie voor ze blijft
Bomen kappenAls ze niet voor ons voedsel zorgen. Waar zijn ze dan mee bezig?