De Boeren en het stikstofgedoe

Wat zijn de oplossing tegen stikstof?


  • Totaal aantal stemmers
    19

zwammy

Well-known member
Alles? Ook als er geen ambulance doorkan en iemand daardoor komt te overlijden?
Die drogredenen zijn altijd wat simpel. Ik zag vanmiddag nog een ambulance gewoon langs de tractors rijden dus het zal wel meevallen.

Het als als als principe word dan weer aangegrepen om deze (nette) protestacties aan te pakken. Het kabinet verhoerd hier de toekomst van weet ik hoeveel mensen, daar mag best flink tegen gevochten worden inderdaad. En mocht er iemand komen te overlijden omdat er een file veroorzaakt is hebben we zo'n mooi strafrecht. Waarschijnlijk werkt die dan opeens wel goed.
 

De Wolf

Well-known member
Die drogredenen zijn altijd wat simpel. Ik zag vanmiddag nog een ambulance gewoon langs de tractors rijden dus het zal wel meevallen.
 

Max

Administrator
Forumleiding

gevegt

Well-known member
Dat er op dit moment nog steeds boeren de tijd hebben om te demonstreren geeft goed aan dat het boerenbedrijf de laatste decennia grondig is veranderd.
 

erka

Well-known member
Nee hoor, ons voedsel komt uit het buitenland en onze boerenschuren staan vol met drugslabs, speciaal voor Brabanders.
Geen wonder dat ze dat in stand willen houden, pilletjes zijn veel lucratiever dan varkens.
 

De Groene Scout

Well-known member
De boeren aardig kunnen omzeilen vandaag. Werd nog even spannend rondom Veenendaal, maar was ze net voor.
Geeft wel een kick onderweg; continu de spanning of je vast komt te staan of via een alternatieve route net door kunt rijden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Doe ff niet zo flauw gevegt, je weet net zo goed dat driekwart van de productie naar het buitenland gaat dus het geneuzel dat we geen vreten meer hebben als er een aantal boeren verdwijnt raakt kant noch wal maar laat ze vooral doorgaan met dit soort acties, zul je zien hoe lang de sympathie voor ze blijft
 

erka

Well-known member
Doe ff niet zo flauw gevegt, je weet net zo goed dat driekwart van de productie naar het buitenland gaat dus het geneuzel dat we geen vreten meer hebben als er een aantal boeren verdwijnt raakt kant noch wal maar laat ze vooral doorgaan met dit soort acties, zul je zien hoe lang de sympathie voor ze blijft
Wij zijn het roerend eens.
 
Bovenaan