gevegt
Well-known member
Sorry, nog niet op GS gekeken.Mooi, gelukkig hebben de Kamerleden 57 dagen vakantie, hebben ze daar geen last van.
De media al wat verder aan het framen?
Sorry, nog niet op GS gekeken.Mooi, gelukkig hebben de Kamerleden 57 dagen vakantie, hebben ze daar geen last van.
De media al wat verder aan het framen?
Stelt ook weinig voor de ammoniak uitstoot van industrie en verkeer. Volgens RIVM ongeveer 14%.
Prima dag, ik werk op maandag altijd thuis. Fijn dat die boeren daar rekening mee houden 👍Maandag heel het land plat.
Maasveld is op 29 juni al bezig met zijn optreden voor het tonneprossen (of hoe heet dat cabaretgedoe ergens in carnavalstijd ook alweer...) van komend carnavalsseizoen...
Waar hebben jullie het in vredesnaam over?Tonproaten. Gewoon zoals het hoort.
Met carnaval is alles toch als neuken?Tonpraoten, is dat iets als neuken?
Zozo, jij durft... Heb je nog zo'n gewaagde stelling voor me?Zo heel langzaam bekruipt mij het gevoel dat die extreme boeren een link hebben met de extreem rechtse wappies.
Ik kan er natuurlijk naast zitten en daarom bij voorbaat mijn excuses.
Maandag? Acties prima, maar maandag past mij niet dan moet ik zo ongeveer het hele land door voor mijn werk.Ben benieuwd in hoeverre de boeren sympathie hebben in het land met hun acties die ze nu houden en aanstaande maandag willen gaan houden.
Maandag? Acties prima, maar maandag past mij niet dan moet ik zo ongeveer het hele land door voor mijn werk.
Geen enkel probleem: JMD en zwammy zijn rechtse social media volgers die zich in het net hebben laten vangen.Zozo, jij durft... Heb je nog zo'n gewaagde stelling voor me?
Hier het zelfde. Ik moet zelfs het Sodom en Gomorrah aandoen.Maandag? Acties prima, maar maandag past mij niet dan moet ik zo ongeveer het hele land door voor mijn werk.
Dat laatste komt bijna elk jaar voor om betere arbeidsvoorwaarden te eisen.Links om of rechts om, het hele land platleggen kent alleen maar verliezers denk ik. Kan zijn dat de boeren sympathie verliezen, maar ook dat diverse sectoren stil komen te liggen wat bv weer gevolgen heeft voor de bevoorrading van bv supers.