Pascallovic
Well-known member
Andy Hamilton is ook niet meer wat het is geweest.
Je ben zelfs op het verkeerde forum. Oprotten.Sorry!
Verkeerde topic.
Ik had wel gelezen dat de kaartverkoop flink tegenviel, maar als je 77% vermindert qua prijzengeld dan de bedoeling was dan lijkt me er meer aan de hand dan alleen dat als probleem. Ook sponsoren weggelopen ofzo?
Aha. En waarom wil geen sponsor zich met de BDO associëren? Het niveau is flink lager dan bij de PDC, maar dan moet er toch nog wel een sponsor te vinden zijn??Geen sponsor wil zich nog met de BDO associeren. De BDO heeft ook een bureau (Sportotal) dat de commerciele belangen moest behartigen maar dat heeft alleen maar geld gekost in plaats van opgeleverd.
Aha. En waarom wil geen sponsor zich met de BDO associëren? Het niveau is flink lager dan bij de PDC, maar dan moet er toch nog wel een sponsor te vinden zijn??
Omdat het een grote puinzooi is. De Winmau World masters was een drama met herlotingen op de dag van het toernooi zelf, last minute veranderende inschrijvingseisen, wedstrijden die werden gewonnen door spelers die niet eens aanwezig waren en uitbetaling prijzengeld. Het niet betalen van rekeningen. Het bedrijf dat het camerawerk voor de Winmau World masters verzorgde is al naar de rechter gestapt omdat niet betaald is. Het vertrekken bij Lakeside wat nergens op slaat of waar geen logische uitleg voor wordt gegeven. De leiding van de BDO denkt serieus competitief te zijn met de PDC, terwijl dat onmogelijk is.
Dat soort verhalen hoor jij dan weer uit eerste hand. Weer een bevestiging dat het een puinhoop is. Erg jammer dat het zo gaat.Toevallig kan ik daar wat meer over vertellen, Anca Zijlstra dart hier om de hoek en die heeft er persoonlijk voor gezorgd dat er een herloting is gedaan bij de heren. De voorzitter had al 'zijn' speler, want hij is ook voorzitter van een bepaald county', heel toevallig uit elkaar gehouden. Maar ook precies op de rand van een schema, ze zouden elkaar niet treffen tot de kwartfinale. Diverse andere spelers hebben het gezien en bevestigd, maar kregen letterlijk een middelvinger.
Anca en haar man hebben bezwaar aangetekend en de Nederlandse Dart Bond is samen met de Duitse en Australische bond naar de voorzitter gestapt om een herloting te eisen. Anders zouden ze opstappen en bleef er vrij weinig meer over. Er is toen een herloting geweest.
Bij de dames ging het mis, die voorzitter heeft alle dames uit de top-16 bij zich geroepen (behalve Anca...) en geëist dat ze akkoord gingen met de loting die gedaan was. Zouden ze achteraf klagen, dan zouden ze niet naar het WK mogen. Chantage dus. Anca heeft momenteel een aanklacht wegens matchfixing tegen hem openstaan bij de WDF en een wereldwijde bond, ik meen het IOC.
Maar goed, de WDF heeft nu alle toernooien overgenomen en de BDO is dood.
Satyr hoe zou jij je houden in daarin ?