Darten

Pascallovic

Well-known member
Ik weet van drie Nederlanders dat ze alleen zijn gegaan omdat ze er een jaar voor gegooid hebben. Landman en Kleermakers zijn er helemaal klaar mee.
Dat ze er klaar mee zijn geloof ik meteen. Echter zou ik dan meteen actie verwachten. Een Landman heeft gisteren ondanks alles gewoon gegooid en de nummer 4 verslagen. Waarom zou je die moeite doen, om er dan over 3 dagen mee te stoppen? Het is kut geregeld bij de BDO en in huidige vorm bestaan ze niet lang meer, echter zullen ze het eind van dit toernooi toch wel halen?

Moet zeggen dat het qua in beeld brengen van dit toernooi niet best is. Belichting voor televisie is matig, het geluid van de commentatoren te hard, het scorebord in beeld kan het niet bijhouden en het camerawerk bij de dubbels is aandoenlijk. Weet niet in hoeverre de BDO een rol speelt bij het in beeld brengen van dit evenement. Het lijkt allemaal niet ingericht om het op televisie te brengen.
 

Joost

Well-known member
Ik weet van drie Nederlanders dat ze alleen zijn gegaan omdat ze er een jaar voor gegooid hebben. Landman en Kleermakers zijn er helemaal klaar mee.

Kleermakers gaat zo spelen tegen Vos.

Ik heb een stukje van de vorige partij gezien, niveau nog wel te behappen maar wat een treurigheid qua locatie, belangstelling en tv registratie.
 

Joost

Well-known member
Prima partij tot dusver.

Aardig wat tripples en al een 160 finish.

Dat zeker.

Maar wat een kneuterigheid vooraf. Vos komt uit Heech in plaats van Heesch.
En Kleermaker komt uit Harderwijk, Luxemburg en haalde op zijn 4e jaar de kwartfinale WK.

Aldus de infosheet.
 

SanMark.

Well-known member
Weet iemand als je de Tour wedstrijden van de PDC speelt wat in het inschrijfgeld is ?

Of is dat er niet omdat je gekwalificeerd hebt via Q school ?
 

Joost

Well-known member
Dit was gisteren....
ENjSARCXkAA6xdy
 

Joost

Well-known member
Weet iemand als je de Tour wedstrijden van de PDC speelt wat in het inschrijfgeld is ?

Of is dat er niet omdat je gekwalificeerd hebt via Q school ?

Wiki;

Most Tour Cards are valid for 2 years. The top 64 in the PDC Order of Merit all received Tour Cards automatically, and those who won a two-year card in 2018 still had a valid card for 2019. The top 2 of the 2018 Challenge Tour and Development Tour also won cards. 30 remaining places will be played out at the 2019 Q-Schools, with the four days of competition giving two Cards a day from the UK Q-School and one a day from the European Q-School; with the remaining players being ranked and the top players also receiving Cards. All players who will win a card at either Q-School have their Order of Merit ranking reset to zero.
 

SanMark.

Well-known member
Wiki;

Most Tour Cards are valid for 2 years. The top 64 in the PDC Order of Merit all received Tour Cards automatically, and those who won a two-year card in 2018 still had a valid card for 2019. The top 2 of the 2018 Challenge Tour and Development Tour also won cards. 30 remaining places will be played out at the 2019 Q-Schools, with the four days of competition giving two Cards a day from the UK Q-School and one a day from the European Q-School; with the remaining players being ranked and the top players also receiving Cards. All players who will win a card at either Q-School have their Order of Merit ranking reset to zero.

Ja zover was ik ook al.

Conclusie is dus als je kwalificeert dat het prijzengeld word opgebracht door de sponsoren en PDC en dat er dan geen inschrijfgeld betaald word per toernooi. Ook al natuurlijk omdat niet iedereen eraan mee kan doen.
 

SanMark.

Well-known member
En met de hakken over de sloot een 3-2 overwinning voor het pak pudding.

92 om 88 gemiddeld.

Eerste twee sets was van een zeer goed niveau daarna zakte het wat in.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ja zover was ik ook al.

Conclusie is dus als je kwalificeert dat het prijzengeld word opgebracht door de sponsoren en PDC en dat er dan geen inschrijfgeld betaald word per toernooi. Ook al natuurlijk omdat niet iedereen eraan mee kan doen.

Scholten had het over 400/500 pond die je voor de Q-school moet betalen en dat je Tour card dan inderdaad 2 jaar geldig is.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Inschrijfgeld Q school is 450 pond, als je je dan kwalificeert, betaal je nog eens 650 pond aan inschrijfgeld voor de toernooien.

Die 650 betaal je vooraf en in één keer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat valt dan wel mee , als je kijkt wat voor prijzengeld je dan kan winnen.

Klopt. Al komen er natuurlijk wel reis- en verblijfkosten bij.

Mocht je trouwens door die Q-school komen, dan kun je wel een beetje gooien, want het er is een moordende concurrentie tijdens die dagen.
 
Bovenaan