Darten

Pascallovic

Well-known member
Je kan prima 10 darters vinden die redelijk gelijk van niveau zijn.

MvG
Anderson
Wright
Price
Cross
Aspinall

Durrant zou ik er sowieso bijpakken die is zo constant.
Smith
Humphries

En voor plek 10 heb je dan de keuze uit Suljevic, Gurney, de Zwaan, Klaasen Lewis .

Alles beter dan met 9 beginnen.
Ik denk niet dat ze met de nummer 49 van de wereld komen aanzetten.:oops:
 

SanMark.

Well-known member
Nee, vorig jaar was leuk, met elke week een nieuwe.

Vergeet niet dat de PDC ook spektakel wil. Durrant is wel goed, maar heeft nul marketing.

Vond je dat ? Ik vind het competitie vervalsing.

Tja wil je de beste of moeten er clowns bijzitten ?
 

SanMark.

Well-known member
Ik denk niet dat ze met de nummer 49 van de wereld komen aanzetten.:oops:

Dat denk ik ook niet. Had helemaal niet naar de merit gekeken, maar vond hem wel goed gooien tegen MvG en bij zijn vorige deelname aan de PL had hij één of andere polsblessure of zo.

Hij is wel potentie PL materiaal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nieuwlaat roept al dagen dat het de top-8 van de nieuwe order of merit + Duzza gaat worden. Lijkt mij ook het meest logische eigenlijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vergeet niet dat de PDC ook spektakel wil. Durrant is wel goed, maar heeft nul marketing.

Volgens mij heeft hij juist wel marketing als 'the new guy' en door zijn (soms wat overdreven) bescheidenheid en vriendelijkheid in zijn interviews.
 

SanMark.

Well-known member
Nieuwlaat roept al dagen dat het de top-8 van de nieuwe order of merit + Duzza gaat worden. Lijkt mij ook het meest logische eigenlijk.

En dat had dus ook makkelijk de top9 en Duzza kunnen worden.

Wil je zo graag dat andere darters aan de PL kunnen ruiken , had je er elke week een demo partij bij kunnen zetten tussen twee darters die dan bv 5K kunnen winnen en die als eerste kunnen laten gooien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En dat had dus ook makkelijk de top9 en Duzza kunnen worden.

Wil je zo graag dat andere darters aan de PL kunnen ruiken , had je er elke week een demo partij bij kunnen zetten tussen twee darters die dan bv 5K kunnen winnen en die als eerste kunnen laten gooien.

Eens hoor. Ik weet niet precies wat nu de nieuwe top-8 is, maar volgens mij valt Wade er nu uit. Die kan er makkelijk bij.

Maar goed, dat contenders format werkte wel, moet ik zeggen. De wedstrijd van Henderson is wat mij betreft de meest gedenkwaardige van de afgelopen Premier League. Zo'n lokale held mee laten doen tegen de groten creëert toch extra sfeer. Al zou jouw idee ook prima kunnen werken.
 

Pascallovic

Well-known member
Eens hoor. Ik weet niet precies wat nu de nieuwe top-8 is, maar volgens mij valt Wade er nu uit. Die kan er makkelijk bij.

Maar goed, dat contenders format werkte wel, moet ik zeggen. De wedstrijd van Henderson is wat mij betreft de meest gedenkwaardige van de afgelopen Premier League. Zo'n lokale held mee laten doen tegen de groten creëert toch extra sfeer. Al zou jouw idee ook prima kunnen werken.
Het had wel leuk geweest als zo'n contender een wedstrijdje had gewonnen. Dan heb je het gevoel dat ze iets in te brengen hebben. Dat is helaas niet gebeurd. Voor een aantal locaties heb je naar mijn mening ook geen geschikte lokale contender. In Ierland kreeg je dan Steve Lennon. Dat was niet veel. In Duitsland dat je weer die onvermijdelijke Hopp krijgt, die dan als enige van Barney weet te verliezen.
 

Maasveld

Well-known member
De zekere zes zijn:
MvG
Anderson
Wright
Price
Cross
Aspinall

Daaronder zit dus inderdaad een shitload aan spelers die misschien wel de nummer 7 tot 10 kunnen zijn. Ik zou bijv Humphries een kans geven. Of de Zwaan. Terwijl vd Bergh niks toevoegt, zeker niet met die negatieve houding van de afgelopen week. Verder heb je nog Gurney, Smith, Suljevic en bijv Durrant.

Laat Humphries en De Zwaan eerst maar eens een jaar constant presteren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Eerlijk is eerlijk: Wright gooit momenteel beter. Hij haalt zijn niveau wel, terwijl MvG daarin wat achterblijft. Beetje in de lijn van het toernooi.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wright scoort gewoon beter. Zoals eigenlijk al het hele toernooi. Ik vind de 1e beurt van MvG dit toernooi vaak matig. Veel afzwaaiers ook. Daarna moet hij in de achtervolging, maar blijft ie afhankelijk van Wright.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo tering, die tops op het ijzerdraad van Wright is echt heel belangrijk. Van Gerwen duidelijk veel beter dan in de eerste twee sets, maar als hij dan nog die vierde set af had moeten geven dan zou dat wel even pijn hebben gedaan. Nu is hij weer in het voordeel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Knappe set van Wright! Zou mooi zijn als beide mannen dit niveau volhouden tot het einde. Want het is een hele fijne finale zo.
 

Pascallovic

Well-known member
Wright los van die eerste leg nagenoeg foutloos. Belangrijke set nu. Als Wright hem pakt heeft ie 3 sets voorsprong en komt de eindzege dichtbij. Als ie hem verliest sta je qua breaks weer gelijk.
 
Bovenaan