Darten

PES5

Administrator
Forumleiding
Knap van Labanauskas om met 90 gemiddeld nog bijna 3 sets te winnen tegen van Gerwen.

In het systeem met sets zegt dat niet veel. Je kunt ook twee sets van 110 gooien en de rest 80.

Simpele zege voor Van Gerwen. Ik hoop dat ie morgen scherper is. Ik vond hem totaal niet scherp vandaag. Erg afgeleid.
 

Pascallovic

Well-known member
In het systeem met sets zegt dat niet veel. Je kunt ook twee sets van 110 gooien en de rest 80.

Simpele zege voor Van Gerwen. Ik hoop dat ie morgen scherper is. Ik vond hem totaal niet scherp vandaag. Erg afgeleid.
De laatste 5 sets heeft ie 1x 90 gemiddeld gegooid en bij de rest kwam ie niet eens in de buurt van de 90. Dan is het best knap als je daar dan nog bijna 2 sets mee weet te winnen (had ie wel 1 van zijn 6 setpijlen in de laatste leg van de laatste set moeten gooien).

Hopelijk dat van Gerwen morgen meer uitdaging krijgt, want dan gooit ie zelf ook meer geconcentreerd. Alhoewel Michael in slaap sukkelen ook een tactiek kan zijn natuurlijk.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
MvG gaf zelf in ieder geval aan dat hij het niet zo leuk vond gooien tegen Labanauskas, omdat die nul emoties toonde en MvG graag wat energie terugkrijgt.

Dan heeft ie geluk dat Aspinall won van Vd Bergh vanmiddag.

Price heeft nu een beetje hetzelfde tegen Durrant.

Wright-Price en MvG-Aspinall zouden wel fraaie affiches zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Durrant bezig aan een heel stabiel toernooi qua niveau. Vandaag is het echter niet genoeg, want Price gooit de hele wedstrijd een niveau hoger.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Laatste tijd wat meer sympathie gekregen voor Price na die mooie wedstrijden met Van Gerwen. Maar dit toernooi staat hij weer zo irritant te doen.

Hup Wright!
 

Pascallovic

Well-known member
Er gebeurd wat op het podium. Price had anderhalve set nodig om warm te draaien, maar zit inmiddels ook wel op een prima niveau.
 

SanMark.

Well-known member
Beide zijn een prima tegenstander voor MvG als die wint al heb ik altijd wel wat het gevoel bij Wright dat hij te veel ontzag heeft voor MvG en daardoor juist faalt op de beslissende momenten.

Beetje wat Barney jaren had als hij tegen Taylor moest gooien.
 

Pascallovic

Well-known member
Voor MvG is Wright by far de beste tegenstander. Die heeft inderdaad te veel ontzag voor hem, waardoor hij er vaak simpel af gaat. Price weet de laatste juist MvG wel een partij te geven en recent zelfs eentje te winnen. Al gaat dat met zijn niveau vandaag natuurlijk niet gebeuren. Wat ik wel opvallend vind is dat Wright ondanks dat ie al bijna 6 sets veel beter gooit geen afstand weet te nemen.
 

Reinoud

Well-known member
Ben heel benieuwd wat er in de pauze is gebeurd. Na die pauze is er nul reactie vanuit Price gekomen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Na de eerste set probeerde Wright een dolletje te maken met Price, maar die was daar niet bepaald van gediend. Maar wat er in die pauze tussen set 7 en 8 gebeurd is, vraag ik me ook af.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Na de eerste set probeerde Wright een dolletje te maken met Price, maar die was daar niet bepaald van gediend. Maar wat er in die pauze tussen set 7 en 8 gebeurd is, vraag ik me ook af.

Wright: "Before the match me and Gezzy were winding each other up. He said he was going to win the first two sets and I would change darts, I like him but I don't appreciate what he did. He wanted me to concentrate and I did, there you go, you lost."
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wright negeerde Price ook volkomen na die eerste sets. Geen enkele blik of reactie en bij Price was het na set 7 ook compleet gebeurd. Heel merkwaardig einde van een halve finale die mij zelden kon boeien.
 

Pascallovic

Well-known member
Op zeker dat er iets is gebeurd tussen die 2.
Het was natuurlijk best vermakelijk dat Wright na de eerste set Price aanstootte en dat Price dat na de 2e set terug deed. Voor de rest gebeurde er op het podium niet bijzonder veel vond ik. Een beetje jennen bij het teruglopen en darts die ze dan zogenaamd niet uit het bord krijgen. Allemaal niet heel bijzonder. Ook gooide Price natuurlijk ook in het begin niet best en eigenlijk heeft ie dat nooit echt bijgetrokken. Vond het nog bijzonder dat hij tot 3-3 mee kon en ook in de 7e set deed ie het prima met 2-1 in legs. Daarna was het niks meer.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goed man, die Aspinall. Een 124 finish en een 110 finish op cruciale momenten voor de break. Daardoor verdiend 2-2 in sets.
 
Bovenaan