Knap van Labanauskas om met 90 gemiddeld nog bijna 3 sets te winnen tegen van Gerwen.
De laatste 5 sets heeft ie 1x 90 gemiddeld gegooid en bij de rest kwam ie niet eens in de buurt van de 90. Dan is het best knap als je daar dan nog bijna 2 sets mee weet te winnen (had ie wel 1 van zijn 6 setpijlen in de laatste leg van de laatste set moeten gooien).In het systeem met sets zegt dat niet veel. Je kunt ook twee sets van 110 gooien en de rest 80.
Simpele zege voor Van Gerwen. Ik hoop dat ie morgen scherper is. Ik vond hem totaal niet scherp vandaag. Erg afgeleid.
Na de eerste set probeerde Wright een dolletje te maken met Price, maar die was daar niet bepaald van gediend. Maar wat er in die pauze tussen set 7 en 8 gebeurd is, vraag ik me ook af.
Het was natuurlijk best vermakelijk dat Wright na de eerste set Price aanstootte en dat Price dat na de 2e set terug deed. Voor de rest gebeurde er op het podium niet bijzonder veel vond ik. Een beetje jennen bij het teruglopen en darts die ze dan zogenaamd niet uit het bord krijgen. Allemaal niet heel bijzonder. Ook gooide Price natuurlijk ook in het begin niet best en eigenlijk heeft ie dat nooit echt bijgetrokken. Vond het nog bijzonder dat hij tot 3-3 mee kon en ook in de 7e set deed ie het prima met 2-1 in legs. Daarna was het niks meer.Op zeker dat er iets is gebeurd tussen die 2.