Darten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Alles leuk en wel, maar Fallon doet qua finishen voor helemaal niemand onder op dit toernooi. Scorend blijft ze uiteraard wel wat achter. Maar als ze de kans krijgt gooit ze hem uit.
 

erka

Well-known member
Die Dobey heeft ook 57 darts nodig om ondanks dat Fallon steeds 60 scoort deze leg.

Eén ding is zeker, hier zien we niet één van de halve finalisten. Heel matig allemaal.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een rare wedstrijd is dit joh. Dobey gooit scorend een waanzinnige wedstrijd. Maar die finishes van Sherrock zijn juist weer van ongekende klasse.
 

Reinoud

Well-known member
Die Dobey heeft ook 57 darts nodig om ondanks dat Fallon steeds 60 scoort deze leg.

Eén ding is zeker, hier zien we niet één van de halve finalisten. Heel matig allemaal.

Merk dat ik mij heel erg verkijk op het niveau. Als het er niet zo spectaculair uitziet lijkt het niveau direct minder. Vaak merk ik het ook bij langzame gooiers.

Hele knappe wedstrijd van Dobey hoor!
 

Pascallovic

Well-known member
Kansloze pot voor De Zwaan die al nee knikt zoals Barney zo goed kon...
Uiteindelijk toch nog die 3-0 achterstand naar 3-3 gekregen om uiteindelijk met 5-3 in de beslissende set te verliezen. Wright werd op tijd weer wakker zullen we maar zeggen.

Ik dacht exact hetzelfde. Wat een negatieve energie.
Hij kijkt er ook naar uit om 'de nieuwe Barney' te worden. Dat gaat dus wel lukken.:oops:

Edit: al roept ie nu ook tevreden te zijn met de laatste 16. Dat is dan weer niet des Barney's.:p
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Wel jammer dat het niveau dit jaar toch wat lager lijkt te liggen qua uitschieters. In de breedte is het prima, maar in de 4e ronde wisten slechts 6 van de 16 overgebleven spelers boven de 95 gemiddeld te gooien. Vorig jaar was dat nog 10 van de 16 en daarvoor waren het 9 van de 16. Ook mis je een beetje spanning en uitdaging voor van Gerwen. Die loopt met zijn ogen dicht naar de halve finale en dan moeten we nog maar zien dat hij daar een serieuze uitdaging krijgt.
 

de waan

Well-known member
Wel jammer dat het niveau dit jaar toch wat lager lijkt te liggen qua uitschieters. In de breedte is het prima, maar in de 4e ronde wisten slechts 6 van de 16 overgebleven spelers boven de 95 gemiddeld te gooien. Vorig jaar was dat nog 10 van de 16 en daarvoor waren het 9 van de 16. Ook mis je een beetje spanning en uitdaging voor van Gerwen. Die loopt met zijn ogen dicht naar de halve finale en dan moeten we nog maar zien dat hij daar een serieuze uitdaging krijgt.

Ik kan de gedachten er ook heel vaak niet bijhouden. Het valt behoorlijk tegen over het algemeen.
 
Bovenaan