Darten

Jamel

Administrator
Forumleiding
The Powerrrrrrrrrrrrrrrrr

Hij was echt weer ouderwets waanzinnig goed op de World Matchplay. Achtereenvolgens overtuigend van Price, Barney, Van Gerwen, Lewis en Wright gewonnen. Dat is best indrukwekkend.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Corey Cadby wint in Auckland van Wright, Smith en Taylor en staat derhalve in de finale. Fenomeen!
 

Pascallovic

Well-known member
Corey Cadby wint in Auckland van Wright, Smith en Taylor en staat derhalve in de finale. Fenomeen!
Met zijn talent mag ie ook weleens een resultaat halen. Voor de rest had Taylor er tegen Barney al uit moeten liggen, maar die mistte 4 matchdarts en had 3 pijlen in de hand voor dubbel 19.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Met zijn talent mag ie ook weleens een resultaat halen. Voor de rest had Taylor er tegen Barney al uit moeten liggen, maar die mistte 4 matchdarts en had 3 pijlen in de hand voor dubbel 19.

22 jaar en pas zijn vierde toernooi met de grote jongens. Spelend voor een thuispubliek dat heel veel verwacht. Dan is dit gewoon heel erg knap.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gevalletje Gurney: Irritante kwallebal

Ik had gisteren een dramatische avond, tegen een topper uit de Maastrichtse competite:
177-140-140 en ik krijg 44 niet uit: 0-1 achter
100-100-95-140 en na 100x mis eindelijk uit: 1-1
140-85-85-97 en 94 krijg ik weer niet uit en ik verlies met 2-1

Vrijdag ook al doubletrouble gehad.
 

Pascallovic

Well-known member
22 jaar en pas zijn vierde toernooi met de grote jongens. Spelend voor een thuispubliek dat heel veel verwacht. Dan is dit gewoon heel erg knap.
Jij noemt hem een fenomeen. Voor een fenomeen zie je hem erg weinig (omdat ie de tour niet afloopt). 1e ronde WK was ie gewoon klaar en die world tours in Azie en Amerika zijn leuk maar heb niet het idee dat de topspelers die toernooien erg serieus nemen. Zou heel graag zien dat ie wat vaker naar de tour komt, zodat we hem echt kunnen beoordelen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jij noemt hem een fenomeen. Voor een fenomeen zie je hem erg weinig (omdat ie de tour niet afloopt). 1e ronde WK was ie gewoon klaar en die world tours in Azie en Amerika zijn leuk maar heb niet het idee dat de topspelers die toernooien erg serieus nemen. Zou heel graag zien dat ie wat vaker naar de tour komt, zodat we hem echt kunnen beoordelen.

Ik vind hem een fenomeen omdat hij tot nu toe in elke wedstrijd voor de camera's heeft gepresteerd en intussen al een behoorlijk rijtje grote spelers heeft verslagen. Hij verliest op het WK van Cullen, die een ongelooflijk niveau haalde, maar dat doet niets af aan Cadby zijn prestaties. De enige die ik in het begin van zijn carri?re zoveel indruk heb zien maken, is Van Gerwen.
 

SanMark.

Well-known member
Gevalletje Gurney: Irritante kwallebal

Ik had gisteren een dramatische avond, tegen een topper uit de Maastrichtse competite:
177-140-140 en ik krijg 44 niet uit: 0-1 achter
100-100-95-140 en na 100x mis eindelijk uit: 1-1
140-85-85-97 en 94 krijg ik weer niet uit en ik verlies met 2-1

Vrijdag ook al doubletrouble gehad.


Ga op zo'n avond eens een 2 a 3 biertjes drinken.
 

SanMark.

Well-known member
Jij noemt hem een fenomeen. Voor een fenomeen zie je hem erg weinig (omdat ie de tour niet afloopt). 1e ronde WK was ie gewoon klaar en die world tours in Azie en Amerika zijn leuk maar heb niet het idee dat de topspelers die toernooien erg serieus nemen. Zou heel graag zien dat ie wat vaker naar de tour komt, zodat we hem echt kunnen beoordelen.

Lol heb je die partij gezien tegen Cullen ?

Denk niet dat er vaak zo'n hoog niveau aan 2 kanten is gegooid in de eerste ronde.
 

Pascallovic

Well-known member
Lol heb je die partij gezien tegen Cullen ?

Denk niet dat er vaak zo'n hoog niveau aan 2 kanten is gegooid in de eerste ronde.
Het was een hele leuke partij voor de eerste ronde van een WK, maar 100 om 98 gemiddeld is nu ook weer niet zo heel schokkend. Als ik dan toch een opvallende wedstrijd moet noemen, was dat Van Gerwen - Reyes in ronde 2 met 105 om 106 gemiddeld. Maar dat maakt die Reyes nog geen fenomeen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het was een hele leuke partij voor de eerste ronde van een WK, maar 100 om 98 gemiddeld is nu ook weer niet zo heel schokkend. Als ik dan toch een opvallende wedstrijd moet noemen, was dat Van Gerwen - Reyes in ronde 2 met 105 om 106 gemiddeld. Maar dat maakt die Reyes nog geen fenomeen.

Omdat Reyes incidenteel zo'n partij gooit en Cadby structureel.
 

Pascallovic

Well-known member
Omdat Reyes incidenteel zo'n partij gooit en Cadby structureel.
Versloeg Taylor vandaag met 94 gemiddeld en verloor de finale van Kyle Anderson met 96 gemiddeld, tel daar die 98 gemiddeld van dat WK bij dan ben je inderdaad een fenomeen.
 

SanMark.

Well-known member
Het was een hele leuke partij voor de eerste ronde van een WK, maar 100 om 98 gemiddeld is nu ook weer niet zo heel schokkend. Als ik dan toch een opvallende wedstrijd moet noemen, was dat Van Gerwen - Reyes in ronde 2 met 105 om 106 gemiddeld. Maar dat maakt die Reyes nog geen fenomeen.

Gevoelsmatig was het gemiddelde bij die partij veel hoger.

Dan zat ik verkeerd.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Cadbey is gewoon een opvallende persoon. Dan lijkt het blijkbaar heel wat. Die jongen gooit ook gewoon 60 en 45.
 
Bovenaan