Darten

PES5

Administrator
Forumleiding
Prachtige finale tot nu toe. Op en neer golvend en met prima scores. Laat het maar 6-6 worden en dat de beste dan mag winnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waar het niveau over het hele toernooi gezien wat tegenviel is dit toch wel een geweldige finale zeg. Beide 104 gemiddeld en vooral zo goed op de belangrijke finishes tussen de 60 en de 100.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waar het niveau over het hele toernooi gezien wat tegenviel is dit toch wel een geweldige finale zeg. Beide 104 gemiddeld en vooral zo goed op de belangrijke finishes tussen de 60 en de 100.

En uiteraard op het moment van posten mist Van Gerwen zo'n soort finish en pakt Wright de set van hem af. Gaat het dan echt gebeuren? Ik gun het Wright absoluut. Die gast heeft de afgelopen jaren veel te weinig gewonnen voor hoe goed hij is.
 

Pascallovic

Well-known member
Waar het niveau over het hele toernooi gezien wat tegenviel is dit toch wel een geweldige finale zeg. Beide 104 gemiddeld en vooral zo goed op de belangrijke finishes tussen de 60 en de 100.
Dit is inderdaad heerlijk om naar te kijken. Dat hoop je bij een finale. Fijn dat het nu ook gebeurd.
 

Pascallovic

Well-known member
Wauw, Wright pakt hem. Dikverdiend, was de beste vandaag en los van die eerste wedstrijd van het hele toernooi.:duim:
 

JMD

Well-known member
Ze maken er daar ook een gigantische puinhoop van. 4 dagen voor de start van het toernooi even het prijzengeld halveren. Voor de nieuwe locatie zijn maar liefst 15% van de kaarten verkocht, waardoor ze nu 85% van hun geraamde budget missen. Had lekker bij de Lakeside gebleven, dan had je tenminste elke dag een vol huis gehad. De Winmau World Masters dit jaar scheen qua organisatie ook een ramp te zijn. Ze hadden geen idee wie er allemaal waren of zich hadden teruggetrokken, waardoor op een gegeven moment 3 darters de eerste dag hadden overleeft die niet eens aanwezig waren.

Waarom is de BDO van de Lakeside weggegaan? Dat was toch hun 'Mekka'?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Inderdaad de top-8 plus Durrant en contenders voor de Premier League. Geen verrassingen aldaar dus.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom is de BDO van de Lakeside weggegaan? Dat was toch hun 'Mekka'?
Modernisering of zo en ze willen vooruitgang boeken, aangezien ze bij Lakeside toch gewoon aan hun maximale expansie zaten. Nou dat werkt dus lekker. De PDC is na de laatste titel van Barney ook naar een nieuwe locatie gegaan, maar daar zag je duidelijk toename in interesse in de dartssport. De vergrote interesse in de BDO zag ik niet. Dat blijkt dus ook wel.

Inmiddels is Wesley Harms als 1e geplaatst voor het WK. Die heeft zelfs bij de BDO nog nooit bij een mayor de finale gehaald, laat staan dat ie er eentje gewonnen heeft. Geen idee hoe die lijst wordt opgesteld, maar zelfs een halve finale op een mayor heeft ie niet gehaald de afgelopen 2 jaar.
 

Maasveld

Well-known member
Het toernooi is al begonnen, maar het prijzengeld is nog niet bekend. Voor Ronald Scholten zou het geen verrassing zijn als de stekker er tijdens het toernooi nog uit gaat.
 

Pascallovic

Well-known member
Kan mij niet voorstellen dat de stekker tijdens het toernooi uit gaat. Op die berichten van het prijzengeld kwam al nauwelijks reactie vanuit de spelers. Dan zou dat een week later wel tot ontploffing komen?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Kan mij niet voorstellen dat de stekker tijdens het toernooi uit gaat. Op die berichten van het prijzengeld kwam al nauwelijks reactie vanuit de spelers. Dan zou dat een week later wel tot ontploffing komen?

Ik weet van drie Nederlanders dat ze alleen zijn gegaan omdat ze er een jaar voor gegooid hebben. Landman en Kleermakers zijn er helemaal klaar mee.
 
Bovenaan