Volg je het darten niet meer?Wat is er aan de hand ?
Wat is er aan de hand ?
Niet op dat niveauVolg je het darten niet meer?
Oke thanksJonathan Worsley had iets over zijn shirt gemorst, daarom ging hij schrijven in een rugby shirt. Daar werd hij op aangesproken door de wedstrijdleiding, want je mag alleen in een dartshirt schrijven en darten. Even later zag hij een maat van Van Gerwen schrijven in een normaal shirt. Toen vroeg hij aan de wedstrijdleiding waarom diegene niet werd aangesproken. Toen werd Van Gerwen boos en noemde hij Worsley een rat en liep hij hem achterna en riep hij constant 'rat, rat'. Toen gaf Worsley hem een duw.
Al tegen Satyr gespeeld?Niet op dat niveau
Als het allemaal weer mag ga ik meer toernooien in Utrecht/Brabant gooien, dus dan zou het kunnenAl tegen Satyr gespeeld?
Dan vraag ik me af; zijn er serieus regels voor dartkleding??Jonathan Worsley had iets over zijn shirt gemorst, daarom ging hij schrijven in een rugby shirt. Daar werd hij op aangesproken door de wedstrijdleiding, want je mag alleen in een dartshirt schrijven en darten. Even later zag hij een maat van Van Gerwen schrijven in een normaal shirt. Toen vroeg hij aan de wedstrijdleiding waarom diegene niet werd aangesproken. Toen werd Van Gerwen boos en noemde hij Worsley een rat en liep hij hem achterna en riep hij constant 'rat, rat'. Toen gaf Worsley hem een duw.
Ja, dat is bij ons in de Superleague ook zo. Pantalon + nette schoenen zijn verplicht. En geen polo.Dan vraag ik me af; zijn er serieus regels voor dartkleding??