Darten

Jamel

Administrator
Forumleiding
Geweldig! Wat een gast.

Ik vind het zo knap dat hij dat wispelturige eruit heeft gekregen. Het zijn nu juist die finishes met één pijl waarop hij de wedstrijd wint, in plaats van choken op de belangrijke momenten zoals hij hiervoor altijd deed. Even dat terugstappen en de rust pakken op de beslissende dubbels. En ze dan ook steeds gooien. Goed man, op deze manier is hij heel, heel lastig te verslaan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vind het zo knap dat hij dat wispelturige eruit heeft gekregen. Het zijn nu juist die finishes met één pijl waarop hij de wedstrijd wint, in plaats van choken op de belangrijke momenten zoals hij hiervoor altijd deed. Even dat terugstappen en de rust pakken op de beslissende dubbels. En ze dan ook steeds gooien. Goed man, op deze manier is hij heel, heel lastig te verslaan.


Zeker weten. Hij verbaast mij enorm. Was natuurlijk al eerder dit jaar op dreef, maar nu ook onder druk knappe prestaties. Dat stapje komt juist wat hinderlijk over, maar het doet hem blijkbaar goed.

Wel lullig voor Hunt. Die stond echt prima te spelen, maar werd toch weggeveegd.

Nu Vincent vd Voort. Hopelijk kan hij het voorbeeld van DvD volgen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
"A blistering start from Van der Voort as he storms to the opening set without reply, averaging 115.6 with three 180s and finishes of 110 and 121 along the way!"

Niveautje hoor!
 
Bovenaan