Miramar
Well-known member
Niks ontkennen. Relativeren. Iedereen misdraagt zich qua regels dus eraf komen doen we nooit....Hoezo ze zijn verplicht om naar huis te gaan.
Zit jij nu gewoon hier corona te ontkennen?
Rare wappie.
Niks ontkennen. Relativeren. Iedereen misdraagt zich qua regels dus eraf komen doen we nooit....Hoezo ze zijn verplicht om naar huis te gaan.
Zit jij nu gewoon hier corona te ontkennen?
Rare wappie.
Het is dus een gemene verkoudheid?Niks ontkennen. Relativeren. Iedereen misdraagt zich qua regels dus eraf komen doen we nooit....
Ik werk alweer bijna 2 jaar thuis, prima wat mij betreft 👍Niks ontkennen. Relativeren. Iedereen misdraagt zich qua regels dus eraf komen doen we nooit....
En komt het dan niet bij je op dat die mensen in het OV zitten om dezelfde reden dat jij daar zit? Op weg naar werk/studie/stage?Ja vanuit het ov. Alleen ik constateer dit.
Wij krijgen chauffeurs uit alle landen binnen dus best tricky soms...Ik werk alweer bijna 2 jaar thuis, prima wat mij betreft
Dan zou je het aardig met Thierry eens moeten zijn. Die heeft dezelfde mening.Voor 99% wel ja.
Ik ken diverse mensen die Corona hebben gehad, de milde symptomen variant heb ik het dan over.Volgens mij heeft iedereen dezelfde mening. Want van alle besmetten komt er 1% op de ic en sterft. Dus voor 99% is het niet meer dan een zware verkoudheid.
Ik merk nog steeds dat er veel mensen in het ov zitten. Daarnaast dragen een x aantal mensen geen mondkapje of ze dragen ze verkeerd.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Ik ken diverse mensen die Corona hebben gehad, de milde symptomen variant heb ik het dan over.
Niemand daarvan heeft het vergeleken met een verkoudheid.
Nou dat vond mijn vrouw niet. Die vond het zwaarder dan een griep. Ook de vader van mijn dochter's vriendin die uiteindelijk in het ziekenhuis belande. Maar goed dat zijn uitzonderingen.Waar dan mee? Met een griepje. Is toch krek hetzelfde.
Griep is Influenza. Dat is totaal wat anders dan coronavirussen. Symptomen kunnen in bepaalde gevallen wel hetzelde zijn.Waar dan mee? Met een griepje. Is toch krek hetzelfde.
Waar dan mee? Met een griepje. Is toch krek hetzelfde.
Nou dat vond mijn vrouw niet. Die vond het zwaarder dan een griep. Ook de vader van mijn dochter's vriendin die uiteindelijk in het ziekenhuis belande. Maar goed dat zijn uitzonderingen.
Gewoon nergens mee, je hoeft het niet per sé met iets te kunnen vergelijken toch?
Klachten zijn voornamelijk spierpijn, hoofdpijn, keelpijn en enorm verlies van energie.