Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Ook huisartsen kunnen en moeten registreren. Dat gebeurt voor zover ik weet in een standaard database die ze vanwege hun patientencontact sowieso al beheren. De kans dat daar fouten in worden gemaakt is niet zo groot.
Dat weet jij, dat weet ik. Maar blijkbaar weet De Jonge dat niet.
 

Bernardo

Well-known member
Ja, het klinkt leuk idd, maar niet voor niks zijn alle grote landen (ook Rusland tegenwoordig) wintercompetities. Want stel dat je zomercompetitie doet (en je kan idd beter op de tribune bij 30 graden zitten dan bij 0), dan valt sowieso de periode eind mei - half/eind juli weg wegens toernooien. Dus op ijn vroegst begin je dan begin augustus, dat gebeurt nu ook al... Er is simpelweg gewoon geen ruimte op de kalender voor grote landen voor een zomercompetitie
Gewoon elk jaar het WK en EK in Qatar. Opgelost.
 

Joost

Well-known member

Zuid AFrika schaft contactonderzoek en quarantaine af...
Schoonzusje uit Zuid Afrika die nu een kleine week hier is verbaasd zich ook in hoge mate over de coronapaniek die er lijkt te zijn. Maatregelen zijn er nauwelijks in Zuid Afrika en ze zijn hooguit een soort verkeersdrempel. Denk aan registratie bij restaurants bijvoorbeeld. Ze zijn daar ook veel meer bezig met hun baan behouden dan wat anders.

Maar om op dit artikel ook in te gaan. In Zuid Afrika zeggen ze nu eigenlijk; het is onmogelijk om dit virus te beteugelen. Maatregelen zijn altijd achteraf en daardoor ineffectief, duur en disproportioneel. Ben je ziek, blijf thuis.

Daarmee zeggen ze eigenlijk dat corona dezelfde status heeft als griep.
 

Forza AZ

Well-known member
Dat heeft het toch ook?

Al de studies de dodelijkheid aangeven schalen hem op iets hoger dan een normale griep.
En met de Omikron-variant zal het nog meer richting de cijfers van griep gaan. Enige grote verschil is wel dat Omikron veel besmettelijker is dan de griep. Maar de enorme paniek die de overheden in Europa nu laten zien is ook wat mij betreft veel te overdreven.
 

SanMark.

Well-known member
Ja we treffen het maar met deze mensen. Gelukkig gaan ze nog een aantal jaren door.

Je zou maar in Congo wonen zeg.
 
Bovenaan