Coronavirus 2

Eef de Kip

Well-known member
Mijn vriendin had haar boosterprik ook nog niet dus die heb ik mooi weggestuurd vanavond.

#eindelockdownisinzicht
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Ik word dus echt doodmoe van dit soort tweets, maar ook van dit soort tweets van 'de andere kant'...
Als je er voor kiest je familie/vrienden niet meer te zien omdat ze wel/niet gevaccineerd zijn dan is dat je eigen beslissing (en in mijn optiek een domme omdat je vriendschap/familierelaties niet stuk moet laten lopen omdat iemand wel/niet gevaccineerd is, maar dat terzijde). Maar waarom moet dat dan op twitter vermeld worden. Beide 'kanten' hebben daar dan een handje van, en het gaat dan ook in de reacties eronder vaak flink los... Dat soort tweets zouden aangemerkt moeten worden als uitlokking.

Ook irritant zijn tweets als: "vandaag liep niemand in de supermarkt met mondkapje" of "vandaag stoer gedaan in de supermarkt en daar gelopen zonder bekluier"... Echt, afschieten moeten ze mensen die dat soort tweets plaatsen.
 

Mario

Well-known member
Ik krijg die booster sowieso pas eind februari. Als je positief bent getest op Corona moet je 3 maanden wachten. Ik vindt het allemaal wel best, ga dat ding wel halen als de hype voorbij is.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik kan me dus ook werkelijk waar niet voorstellen dat je iemand bij de kerstmaaltijd (of welke etentje dan ook) wegstuurt omdat ze (nog) geen booster heeft genomen.
Nog minder begrijp ik dat ze daar dan vervolgens een tweet over de wereld in sturen.
 
Bovenaan