Ik kan waarschijnlijk morgen of overmorgen een afspraak gaan maken. Ligt eraan of er morgen al 3 nieuwe jaartallen worden toegevoegd of niet.Volgende week boosteren!!!
Ik kan waarschijnlijk morgen of overmorgen een afspraak gaan maken. Ligt eraan of er morgen al 3 nieuwe jaartallen worden toegevoegd of niet.Volgende week boosteren!!!
Wat is 'boosteren'?Oei, je bent hier straks ook een van de senioren? Heeft gevegt 'm al gehad?
Wat is 'boosteren'?
Bank bij de voordeur? Zit je aan de zuip of zo?Je weet al niet eens meer dat je vorige maand een prik hebt gehad? Niet je pinpas meegeven als de bank bij je aan de deur komt.
Hmm, wat voor een onderliggend lijden had de beste man?‘Sterkste man van België’, overtuigd corona-ontkenner, overleden na besmetting: ‘Maar covid níet oorzaak’
Kickbokser Frédéric Sinistra (40), volgens een van zijn tegenstanders de ‘sterkste man van België’ bij de zwaargewichten, is overleden. Volgens Waalse media stierf hij aan de gevolgen van het coronavirus. Sinistra was een overtuigd corona-ontkenner. Hij wilde zich niet laten vaccineren en...www.ad.nl
Sterkste man van België overleden met covid door beperkte intelligentie.
HersenbeschadigingHmm, wat voor een onderliggend lijden had de beste man?
Haha, over wappies gesproken.
BIJ1! Moeder van 2 zoons / Roots in / Eigenaresse Broodjeszaak / Tijd voor een gelijkwaardig Nederland en open gesprekken
Den Haag, NederlandLid geworden in maart 2021
79 Volgend
68 Volgers
Iemand die ik volg retweet dat, en dan krijg ik het te zien.Wat ik mij afvraag is hoe SanMark. aan dit soort mededingen komt.