Zou me niks verbazen als dit een hoop gezeik gaat opleveren rond voetbalwedstrijden. Mensen zijn er klaar mee, dus zullen vast rond de stadions gaan hangen met vuurwerk en dergelijke. Helemaal rond belangrijke wedstrijden. Het is toch niet meer uit te leggen hoevaak is al wel niet gebleken dat er buiten nauwelijks besmettingen zijn.Inderdaad weer geen touw aan vast te knopen. Maar goed, tot de winterstop alle wedstrijden zonder publiek. Waarschijnlijk pas weer ergens in maart naar De Kuip.
In Singapore kan je over een maand als ongevaccineerde een rekening tot omgerekend 16000 euro verwachten wanneer je met Corona in het ziekenhuis komt te liggen.
Kan je direct je huis verkopen. Zit je alleen nog met een hypotheekschuld.Dat is ongeveer wat een IC-bed in Nederland per dág kost.
Zijn die kosten het afgelopen jaar vervijfvoudigd?Dat is ongeveer wat een IC-bed in Nederland per dág kost.
Ik heb het even opgezocht. Het ligt aan het soort behandeling. Maar reken tussen de 2500 en 3000 euro per dag.Zijn die kosten het afgelopen jaar vervijfvoudigd?
Een nog betere oplossing. Zal alleen in praktijk niet te doen zijn.Gewoon voor alles en iedereen weer testen met toegang en mondkapje op en je bent klaar.
Maar de theaters mogen wel open want binnen is veiliger dan buiten!!Drie weken lang dus lege stadions. Ook straks bij Nederland-Noorwegen.
Waarom niet dan? Alles staat nog steeds gereed voor testen voor toegang.Een nog betere oplossing. Zal alleen in praktijk niet te doen zijn.
Maar de theaters mogen wel open want binnen is veiliger dan buiten!!
Die hebben te weinig capaciteit om iedereen te testen.Waarom niet dan? Alles staat nog steeds gereed voor testen voor toegang.
Mooi, dan kan ik gewoon naar Vitesse-AZ, want het Gelredome is het "grootste theater van Nederland".Bioscopen en theaters mogen wel gewoon open blijven. Mogen ze dan ook horeca serveren? 😂
Bij een theater zit je in de meeste gevallen in een enorme zaal.Maar de theaters mogen wel open want binnen is veiliger dan buiten!!
Dan hoop ik op beestenweer op 19-12 zodat het wordt verplaatst op de overvolle kalender.Inderdaad weer geen touw aan vast te knopen. Maar goed, tot de winterstop alle wedstrijden zonder publiek. Waarschijnlijk pas weer ergens in maart naar De Kuip.
Thuissituaties (huisgenoten inclusief niet-samenwonende partner) | 54,9% |
Bezoek in de thuissituatie (van of bij familie, vrienden, enz. ) | 15,9% |
School en kinderopvang | 9,9% |
Werksituatie | 8,8% |
Feest (feest, verjaardag, borrel, bruiloft, enz.) | 5,4% |
94,9% |