gevegt
Well-known member
Haha, ja dan zien ze er allemaal uit als de avatar van SanMark..Op deze manier kun je na een paar maanden wel makkelijk de ongevaccineerden herkennen.
Haha, ja dan zien ze er allemaal uit als de avatar van SanMark..Op deze manier kun je na een paar maanden wel makkelijk de ongevaccineerden herkennen.
Dan kunnen wel al het personeel inzetten.Horeca om 19 uur dicht volgens RTL nieuws...
Haha, ja die ook.En die iets te hard pratende Marokkaanse meneer niet te vergeten
Dat is een VVD dingentje.De cultuursector is behoorlijk woest. Die worden weer het kind van de rekening zonder enige aanleiding.
Alleen 2 weken te laat.Prima beleid.
Ik heb dat eigenlijk wel met alles wat je hoort, voor en tegenstanders. Laten we eerlijk zijn. Een korte milde lockdown om de feestdagen te redden midden in het griep/corona seizoen. Vroeger zette ze dat soort adviseurs gewoon langs de koning met een raar petje op en noemde ze nar.De logica die de wappies er doorgaans op nahouden, ik weet af en toe niet of ik moet lachen of huilen om de domheid van die mensen.
De logica die de wappies er doorgaans op nahouden, ik weet af en toe niet of ik moet lachen of huilen om de domheid van die mensen.