Inderdaad dat werkt in Duitsland ook als een tierelier.Hopelijk wordt het een keiharde 2G. Dan zijn we er ook sneller vanaf. Komt bij dat het goed voor de talkshows is.
Daar gaan ze er veel te soft mee om.Inderdaad dat werkt in Duitsland ook als een tierelier.
Het zou mij niets verbazen als hier ook zoiets komt om alles maar open te kunnen houden.Mijn hemel, wat een doffe ellende.
Mij ook niet. De voorbereidingen zijn al een tijdje in gang.Het zou mij niets verbazen als hier ook zoiets komt om alles maar open te kunnen houden.
Inderdaad. Mijn idee is dat het daar vanavond over gaat en dat ze de rijen nog niet kunnen sluiten voor de nieuwe wet die er voor nodig is.Mij ook niet. De voorbereidingen zijn al een tijdje in gang.
Helemaal mee eens.Tja geen ideale situatie. Maar om heel het land weer plat te gooien lijkt mij nog erger.
Ze hebben ons al van de WiFi gegooid, volgende stap is rooksignalen. We gaan er allemaal aan. We vieren feest, boe ons.Is Brabant nou al uit Nederland gekieperd of hoe zit dat?
😂 😂Ze hebben ons al van de WiFi gegooid, volgende stap is rooksignalen. We gaan er allemaal aan. We vieren feest, boe ons.
Het zou mij niets verbazen als hier ook zoiets komt om alles maar open te kunnen houden.
Het gaat mij niet om wat de gevaccineerden denken, maar wat je maximaal kunt doen om de zorg niet vast te laten lopen en liever nog, naar een normale toestand kunt krijgen.Nou ja, alle horeca open houden als ze al het personeel moeten testen of aan G2 moet voldoen zie ik niet gebeuren. Hier is horeca toch al minder open vanwege personeelstekorten.
Maar goed, ik merk wel dat langzamerhand gevaccineerden minder weerstand tegen 2G krijgen.
Het demissionaire kabinet is er na
uren vergaderen in het Catshuis in Den
Haag over de coronamaatregelen nog niet
uit.Volgens ingewijden zijn er al wel
besluiten genomen,maar moet er over
andere zaken nog worden gesproken.
Het is onduidelijk over welke besluiten
het gaat.Morgenochtend gaat het overleg
verder.'s Avonds om 19.00 uur geven
demissionair premier Rutte en minister
De Jonge weer een persconferentie.
Vanochtend lekte uit dat het OMT een
korte,beperkte lockdown adviseert.Ook
adviseert het OMT de coronapas daarna
alleen nog af te geven aan mensen die
zijn ingeënt of hersteld van corona.
Inderdaad, daar word hard aan gewerkt door de media en de politiek.Maar goed, ik merk wel dat langzamerhand gevaccineerden minder weerstand tegen 2G krijgen.
Op deze manier kun je na een paar maanden wel makkelijk de ongevaccineerden herkennen.... Ook om een bezoek te brengen aan de kapper is een vaccinatie- of herstelbewijs nodig.
...