Coronavirus 2

Batigoal

Well-known member
Nee klopt maar ik vind wel degelijk dat de ongevaccineerden dus veel meer druk op de zorg leggen dan de gevaccineerden en nee, dat betekent niet dat als je eenmaal gevaccineerd bent je niet meer in het ziekenhuis terecht kan komen maar je mag mi best man en paard benoemen.
Ze hebben vanaf het begin de plank volledig misgeslagen door net te doen alsof je met een vaccinatie overal vanaf bent en het testen af te schaffen voor gevaccineerden. Terwijl het ook vanaf het begin duidelijk was dat de vaccinaties niet eeuwig 100% bescherming zouden geven en je op je vingers kon natellen dat je in het najaar weer een probleem zou krijgen. De nuance in de communicatie ontbreekt vaak en dat zag je afgelopen zomer. Men wilde vooral scoren met goed nieuws, zonder enige nuance aan te brengen dat het virus er nog steeds was en wellicht terug zou kunnen komen. Met als stuitende dieptepunt het liedje van Grapperhaus over het weggooien van mondkapjes. En dat figuur is dan één van de beleidsbepalers. En nu opeens in paniek raken als blijkt dat het virus inderdaad niet verdwenen is. Tsja.
 

Forza AZ

Well-known member
Ze hebben vanaf het begin de plank volledig misgeslagen door net te doen alsof je met een vaccinatie overal vanaf bent en het testen af te schaffen voor gevaccineerden.
Als ze van te voren hadden gezegd dat ook met vaccinatie nog steeds een test nodig is voor het bezoeken van evenementen e.d., dan waren er zeer waarschijnlijk veel minder mensen geweest die zich hadden laten vaccineren.
Dus dat was (ook) geen goede strategie geweest.
 

Batigoal

Well-known member
Als ze van te voren hadden gezegd dat ook met vaccinatie nog steeds een test nodig is voor het bezoeken van evenementen e.d., dan waren er zeer waarschijnlijk veel minder mensen geweest die zich hadden laten vaccineren.
Dus dat was (ook) geen goede strategie geweest.
Daar heb je zeker een punt. Zelf ben ik echter liever van genuanceerde communicatie i.p.v. euforie waarop je later moet terugkomen.
 

erka

Well-known member
Te laat ingrijpen waardoor we nu weer maatregelen krijgen. Die wordt dan slim lockdown genoemd, zodat iedereen schrikt. Maar het komt niet eens in de buurt van een lockdown.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mijn moeder zit vandaag of morgen tussen die besmettingscijfers. Gezien ik haar zaterdag nog heb gezien en ik komende zaterdag bier zou gaan drinken en maandag een bespreking op het werk heb, toch maar eens testen voor de zekerheid. Al begreep ik dat ik op basis van de GGD gegevens dat dit niet nodig zou zijn.
 

Hankie

Well-known member
Heeft Ajax weer goed voor elkaar als de stadions leeg gaan blijven. Waren al in angst voor 19 december.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

zwammy

Well-known member
Wel bijzonder dat ze eerst maanden roepen dat de QR code veilig is en dan doen ze een feest geven met verplichte qr code en dan is het opeens de schuld van de lockdown. Dus of de regering houdt ons voor de gek of we zijn een stel makke schapen geworden die iedereen maar probeert de schuld te kunnen geven om dan bij gods gratie nog een pilske mag drinken van een stel achterlijke idioten met belangenverstrengelingen.

Maar dat is mijn mening.
 
Bovenaan