Hankie
Well-known member
Gewoon je bus in de tuin zetten.Wou dat ik thuis kon werken, dat zou toch eens fantastisch zijn.
Gewoon je bus in de tuin zetten.Wou dat ik thuis kon werken, dat zou toch eens fantastisch zijn.
Zat meer te denken dat ik de bus van afstand kan besturen in een playseat.Gewoon je bus in de tuin zetten.
Duurt nog wel een jaar of 10 of 20 maar dan hebben de vrachtwagens en bussen geen bestuurder meer. Zeg maar een geavanceerdere versie van de huidige zelfrijdende Tesla.Zat meer te denken dat ik de bus van afstand kan besturen in een playseat.
Gisteren deze discussie gehad met een vrij letterlijke halve gare. Heel verhaal dat de maatregelen morgen ingaan en ik dus dit rijtje laten zien.Ook nog iets wat wel bijzonder is.
Ze hebben een spoedwet gemaakt zodat ze extra maatregelen konden inzetten zodra de cijfers omhoog schoten.
In de spoedwet hebben ze vastgelegd dat alle maatregelen besproken moesten worden door de 2e kamer.
Maatregelen gaan morgen in.
Dinsdag is de bespreking in de 2e kamer
Mooi he, die democratie 🙂
Duurt nog wel een jaar of 10 of 20 maar dan hebben de vrachtwagens en bussen geen bestuurder meer. Zeg maar een geavanceerdere versie van de huidige zelfrijdende Tesla.
bizar idd. Ik had juist de indruk dat het met testen wel redelijk goed ging.Wat is dat toch kut geregeld. Mijn vader is vijf weken geleden geopereerd aan een gecompliceerde bekkenbreuk en moet nu vanuit Hoorn naar Amsterdam Zuidoost rijden voor een test. Mijn vader kan niet rijden, dus nu rijdt mijn moeder die al positief is getest. Ze wonen op ruim een kilometer van een teststraat…
Wat is dat toch kut geregeld. Mijn vader is vijf weken geleden geopereerd aan een gecompliceerde bekkenbreuk en moet nu vanuit Hoorn naar Amsterdam Zuidoost rijden voor een test. Mijn vader kan niet rijden, dus nu rijdt mijn moeder die al positief is getest. Ze wonen op ruim een kilometer van een teststraat…
bizar idd. Ik had juist de indruk dat het met testen wel redelijk goed ging.
Ik zou in dit geval niet naar Hoorn rijden maar gewoon thuis in quarantaine blijven.
Of kan dat niet ivm revalidatie?
Mijn oma en opa zijn gisteravond positief getest op corona. De enige plek waar ze de afgelopen week geweest zijn waar ze andere mensen hebben ontmoet? Het ziekenhuis... Is toch ook niet echt een fijne gedachte.
Thanks! Gelukkig beiden milde klachten.Ai sterkte Jamel! Zeker geen fijn idee.
Je was toch al gevaccineerd?Dus als mijn afspraak van zaterdag om bier te drinken ook niet doorgaat, dan verandert de testuitslag niet heel veel aan mijn leven.
Je was toch al gevaccineerd?