bizar idd. Ik had juist de indruk dat het met testen wel redelijk goed ging.
Ik ben vanmorgen naar Sloterdijk gereden. Dat liep echt gesmeerd. Alleen het maken van afspraken is echt totaal random. Toen mijn moeder vertelde dat zij ging testen, toen keek ik waar ik terecht zou kunnen. Dat was dus Velsen. Toen mijn moeder besmet bleek te zijn heb ik tegelijkertijd voor mijn vrouw en mij via verschillende browsers ingelogd. Toen kregen wij ook drie verschillende opties. Ik kon nog wel naar de Rai, maar mijn vrouw had die optie er niet tussen. Dus toen maar voor Sloterdijk gegaan. Ik kon 8.10 selecteren en mijn vrouw 8.30. Ter plaatsen bleek je ook zonder afspraak terecht te kunnen. Nul wachtrij en een paar minuten later stonden we weer buiten.
Nu hebben wij een auto, maar Sloterdijk is voor ons een behoorlijk eind fietsen. De overige opties nog veel verder. Krijg je bijvoorbeeld Buikslotermeerplein of net zoals mijn vader naar Zuidoost.
Mijn leidinggevende heeft overigens de afspraak van maandag omgezet in Teams. Dus als mijn afspraak van zaterdag om bier te drinken ook niet doorgaat, dan verandert de testuitslag niet heel veel aan mijn leven. Al hoewel, 3 december staat een afspraak bij de notaris gepland. Inclusief tolk zit je dan met minimaal vier man in een ruimte. Neem aan dat dat gewoon doorgaat. In februari alleen ook nog bij de notaris geweest.