Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
Hugo zal wel weer wat zeggen over dat voetbalpubliek loopt te zingen, schreeuwen, juichen.

Met een mondkapje op is dat erg klote, maar dat zal hij wel niet begrijpen.
 

erka

Well-known member
In Oostenrijk moeten alle niet-gevaccineerden thuisblijven behalve voor essentiële boodschappen etc.

Kein keloel!
 

Forza AZ

Well-known member
Een aantal opties is daarbij de revue gepasseerd, zoals het spelen zonder uitsupporters, het niet schenken van alcohol in de stadions, het naar voren halen op de dag van de wedstrijden zodat er niet meer na zes uur gespeeld gaat worden, het omzetten van statribunes in zittribunes en een mondverkapverplichting in de stadions.

-Ik zie niet wat het verbieden van uitsupporters nu bijdraagt aan het verkleinen van besmettingsrisico? Die zijn toch al gescheiden van de thuissupporters dus er kan geen "kruisbesmetting" plaatsvinden
-Omzetten van staan naar zittribune zal ook geen verschil maken, want supporters op de fanatieke vakken zullen toch wel blijven staan voor hun stoeltjes.
-Mondkapjesverplichting lijkt me ook lastig te handhaven. Veel mensen zullen die wel afzetten als ze eenmaal op hun plaats zitten/staan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
-Ik zie niet wat het verbieden van uitsupporters nu bijdraagt aan het verkleinen van besmettingsrisico? Die zijn toch al gescheiden van de thuissupporters dus er kan geen "kruisbesmetting" plaatsvinden
-Omzetten van staan naar zittribune zal ook geen verschil maken, want supporters op de fanatieke vakken zullen toch wel blijven staan voor hun stoeltjes.
-Mondkapjesverplichting lijkt me ook lastig te handhaven. Veel mensen zullen die wel afzetten als ze eenmaal op hun plaats zitten/staan.

Zonder uitsupporters heb je geen groepsreizen. Met al die stoeltjes ertussen sta je minder dicht op elkaar. Mondkapjes zal je gerust gelijk in hebben.
 
Bovenaan