Coronavirus 2

Max

Administrator
Forumleiding
Mijn vader heeft ook corona. Gelukkig is hij goed onderweg met het herstel van zijn gecompliceerde bekkenbreuk. Dit had hij er enkele weken geleden zeker niet bij kunnen hebben. Anderzijds zal zijn conditie natuurlijk minder zijn.
 

zwammy

Well-known member
Straks janken dat er identiteitsfraude is gepleegd met hun gegevens. Je zou maar liever je gegevens verstrekken aan criminelen en daarvoor nog flink betalen dan gratis een prikje of een testje te doen.
Of gewoon niets aan de hand en gewoon een vinkje en een gruwelijke fuck up van het ministerie, dat kan natuurlijk ook.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mijn vader heeft ook corona. Gelukkig is hij goed onderweg met het herstel van zijn gecompliceerde bekkenbreuk. Dit had hij er enkele weken geleden zeker niet bij kunnen hebben. Anderzijds zal zijn conditie natuurlijk minder zijn.
Sterkte!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

zwammy

Well-known member
Sluit ik me bij aan, sterkte met uw oude heer, hopelijk een voorspoedig herstel van zowel de corona als de breuk 💪
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Eef de Kip

Well-known member
Mijn vader heeft ook corona. Gelukkig is hij goed onderweg met het herstel van zijn gecompliceerde bekkenbreuk. Dit had hij er enkele weken geleden zeker niet bij kunnen hebben. Anderzijds zal zijn conditie natuurlijk minder zijn.
Sterkte man!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Wel triest dat het uitblijven van die boosterprikken best wat mensenlevens gaan kosten. Was toch beter geweest om daarmee voorop te lopen ipv met lege stadions.
 
Bovenaan