Lastig als je een nachtdier wilt kopen. Die moet je dan maar op de gok kopen als je 'm niet actief kan zien in de winkel.Deze lockdown gaat mij hard raken. Ik kan na 20.00 uur niet meer naar de dierenwinkel.
Lastig als je een nachtdier wilt kopen. Die moet je dan maar op de gok kopen als je 'm niet actief kan zien in de winkel.Deze lockdown gaat mij hard raken. Ik kan na 20.00 uur niet meer naar de dierenwinkel.
Moeten we daar straks ook een QR code laten zien?Deze lockdown gaat mij hard raken. Ik kan na 20.00 uur niet meer naar de dierenwinkel.
Voor je huisdier lijkt het me toch vrij essentiëel dat je 'm te eten geeft.Jazeker, in niet essentiele winkels toch.
Ze mochten tijdens de lockdown wel openblijven.Voor je huisdier lijkt het me toch vrij essentiëel dat je 'm te eten geeft.
Zijn we tenminste ergens de eerste mee.In hoeveel landen wordt er straks in lege stadions gespeeld? Voor het gemak, alleen in Europa.
Of gewoon niets aan de hand en gewoon een vinkje en een gruwelijke fuck up van het ministerie, dat kan natuurlijk ook.Straks janken dat er identiteitsfraude is gepleegd met hun gegevens. Je zou maar liever je gegevens verstrekken aan criminelen en daarvoor nog flink betalen dan gratis een prikje of een testje te doen.
Sterkte!Mijn vader heeft ook corona. Gelukkig is hij goed onderweg met het herstel van zijn gecompliceerde bekkenbreuk. Dit had hij er enkele weken geleden zeker niet bij kunnen hebben. Anderzijds zal zijn conditie natuurlijk minder zijn.
Sterkte man!Mijn vader heeft ook corona. Gelukkig is hij goed onderweg met het herstel van zijn gecompliceerde bekkenbreuk. Dit had hij er enkele weken geleden zeker niet bij kunnen hebben. Anderzijds zal zijn conditie natuurlijk minder zijn.