Coronavirus 2

Mario

Well-known member
Mijn vader heeft ook corona. Gelukkig is hij goed onderweg met het herstel van zijn gecompliceerde bekkenbreuk. Dit had hij er enkele weken geleden zeker niet bij kunnen hebben. Anderzijds zal zijn conditie natuurlijk minder zijn.
Sterkte
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

gevegt

Well-known member
Heeft iemand nog gevraagd waarom er twee weken tussen de griepprik en de boosterprik moet zitten, terwijl dat bijvoorbeeld in Duitsland gewoon tegelijk kan?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Heeft iemand nog gevraagd waarom er twee weken tussen de griepprik en de boosterprik moet zitten, terwijl dat bijvoorbeeld in Duitsland gewoon tegelijk kan?

Niet gekeken, maar dat lijkt mij een te inhoudelijke en kritische vraag.
 

De Wolf

Well-known member
KNVB wil het betaald voetbal uitstellen zodat die wedstrijden met publiek gespeeld kan worden. Europese thuiswedstrijden worden dan wel in lege stadions gespeeld.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Leuk, maar dit gaat toch weer maanden duren. Zo gaat het iedere keer met die tijdelijke maatregelen.
 

Forza AZ

Well-known member
Okee. Is daarvoor ruimte op de speelkalender.
Als je vanaf 2 januari begint dan heb je precies 4 speelrondes beschikbaar tot de herstart op 14/16 januari. Eind januari is er ook nog een vrije periode, alleen dan zijn er wel interlands buiten Europa, dus zouden een aantal clubs dan spelers moeten missen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als AZ, Feyenoord en PSV poulewinnaar worden, dan zijn er ook twee doordeweekse rondes mogelijk. PSV is natuurlijk uitgesloten, maar die heeft ook niet die inhaalwedstrijd.
 

Joost

Well-known member
Rij ouders zijn uitgezonderd en mogen als vrijwilliger gewoon langs de kant staan.

Dan komt het dus mooi uit dat wij met het team van mijn zoon al het hele seizoen allemaal met ons eigen kind naar de wedstrijd gaan omdat we het niet verstandig vinden met mensen uit meerdere gezinnen in 1 auto te zitten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Rij ouders zijn uitgezonderd en mogen als vrijwilliger gewoon langs de kant staan.

Dan komt het dus mooi uit dat wij met het team van mijn zoon al het hele seizoen allemaal met ons eigen kind naar de wedstrijd gaan omdat we het niet verstandig vinden met mensen uit meerdere gezinnen in 1 auto te zitten.
Nu snap ik ergens wel dat ze één lijn moeten trekken. Maar in mijn situatie is het echt een beetje belachelijk. Bij mijn broertjes team staan we met gemiddeld zo'n 15 man te kijken. En hij staat linksback, dus ik sta altijd met m'n stiefvader aan zijn kant. Als enige. Dus over de gehele lengte van een voetbalveld staat er niemand bij ons in de buurt. In de buitenlucht. Dat is nou niet echt een situatie waar we anderen kunnen besmetten, of besmet kunnen worden.
 
Bovenaan