Coronavirus 2

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik word nog niet echt wijs van die uitgelekte maatregelen. Theaters en bioscopen mogen open blijven, maar over poppodia lees ik niets. De horeca sluit om 19u, maar geldt dat dan ook voor de theaters en bioscopen? En dus poppodia? Ik heb twee concerten staan, volgende week...

Verder lees ik ook niets over publiek bij amateurwedstrijden. Enkel dat de stadions leeg moeten blijven bij het betaald voetbal. Mag ik wel bij mijn broertje en zijn team, FC Vlotbrug 2, gaan kijken?
 

Maasveld

Well-known member
Haha, dat hebben ze pas 20 keer gezegd. En elke keer hebben ze de keutel weer ingetrokken.
 

Abubakari

Well-known member
Verder lees ik ook niets over publiek bij amateurwedstrijden. Enkel dat de stadions leeg moeten blijven bij het betaald voetbal. Mag ik wel bij mijn broertje en zijn team, FC Vlotbrug 2, gaan kijken?
De komende drie weken mogen er bij
sportevenementen in Nederland geen fans
aanwezig zijn.Dat zal het demissionaire
kabinet vanavond aankondigen.De nieuwe
maatregelen in de strijd tegen corona
gaan zaterdag om 19.00 uur in.

De maatregel geldt voor de amateursport
én de professionele sport.
 

Joost

Well-known member
Ik word nog niet echt wijs van die uitgelekte maatregelen. Theaters en bioscopen mogen open blijven, maar over poppodia lees ik niets. De horeca sluit om 19u, maar geldt dat dan ook voor de theaters en bioscopen? En dus poppodia? Ik heb twee concerten staan, volgende week...

Verder lees ik ook niets over publiek bij amateurwedstrijden. Enkel dat de stadions leeg moeten blijven bij het betaald voetbal. Mag ik wel bij mijn broertje en zijn team, FC Vlotbrug 2, gaan kijken?
Het mag niet.
Maar of er werkelijk handhaving gaat plaatsvinden is natuurlijk een tweede.
 

De Wolf

Well-known member
Ziekenhuizen krijgen volgende week hun boosterprik. Zorginstellingen met eigen prikdienst over 10 dagen.
 
Bovenaan