gevegt
Well-known member
Anders dan je nick doet vermoeden ben je dus eigenlijk een soort van Jamel softie.Dat zou heel goed kunnen. Ik heb ook nog nooit aangifte gedaan en er is nooit aangifte tegen mij gedaan. Dus ik ben er niet in thuis
Anders dan je nick doet vermoeden ben je dus eigenlijk een soort van Jamel softie.Dat zou heel goed kunnen. Ik heb ook nog nooit aangifte gedaan en er is nooit aangifte tegen mij gedaan. Dus ik ben er niet in thuis
Klopt. Ik ben te goed voor deze wereld. En anders ben ik gewiekst genoeg om mij niet te laten pakken.Anders dan je nick doet vermoeden ben je dus eigenlijk een soort van Jamel softie.
Grootste toename coronapatiënten in ziekenhuizen sinds 29 april
Op zondag (in het weekend) worden er altijd minder mensen ontslagen uit het ziekenhuisMaar je zou ook kunnen afvragen wat ze gisteren in het ziekenhuis hebben gedaan want er zijn gisteren maar 6 patiënten ontslagen.
Op zondag (in het weekend) worden er altijd minder mensen ontslagen uit het ziekenhuis
Het stijgt, maar ik zie in de achterliggende cijfers ook al dat het de stagnatie in zicht is.Tsja, ik heb het idee dat we de periode van stabiliseren wel voorbij zijn en de cijfers gewoon stijgend zijn.
Ik hoop dat het niet te veel op blijft lopen omdat je er anders op kan wachten dat er weer maatregelen worden ingevoerd.
Dochter de Kip staat ook op een wachtlijst voor een operatie maar die wacht nu al een half jaar waar je tot 2 jaar geleden binnen een maand aan de beurt was, dus ik vind het wel hoogst irritant dat er dus nog steeds dagelijks mensen worden opgenomen terwijl dat niet had gehoeven.
Dat is toch al anderhalf jaar bekend?Er lijkt soms geen causaliteit te zitten tussen maatregelen en aantallen besmettingen, hoe tegenstrijdig dat ook klinkt.
Het stijgt, maar ik zie in de achterliggende cijfers ook al dat het de stagnatie in zicht is.
De pieken zijn steeds heel voorspelbaar en zichtbaar geweest. In het begin is er een exponentiele stijging met lijnen strak omhoog. Ik heb het dan over de stijgingspercentages. Als die dagelijks oplopen dan zitten we in de problemen.
Op 4 oktober was het stijgingspercentage (gemiddeld aantal meldingen in de afgelopen 7 dagen in vergelijking met een week ervoor) 1%. In de dagen erna ging het naar 3%, 5%, 15%, 24%, 30%, 36%, 42%, 49%, 62%. Dat is foute boel.
Maar toen stokte het met 56%, 51%, 51%, 53% en vandaag 47%.
Dat betekend nog niet dat de aantallen dalen, maar wel dat de stijging veel minder snel gaat en dat de top van de besmettingen dichterbij komt. Terwijl we op dit moment nog ‘maar op een gemiddelde van 3500 zitten.
Van de 10 ic patiënten in Maastricht zijn er 9 gevaccineerd. Even een tussenweg als er weer gezeken moet worden over de niet gevaccineerden.
Nee dood waarschijnlijk.Zouden die 9 normaal ook kerngezond zijn?
Wacht wat? Net nu ik een stadiontrip heb geplandDat is toch al anderhalf jaar bekend?
Kijk ook naar Spanje waar het deze zomer dramatisch was en nu is het hele land bijna groen.
Of Duitsland waar alles echt veel strenger is, en daar is het code rood.
Als je een vaccinatie-QR hebt, dan hoef je hooguit nog even een formulier in te vullen, en dan kun je gewoon reizen.Wacht wat? Net nu ik een stadiontrip heb gepland