In Rotterdam worden die juist wel aangepakt, met prikborden en extra locaties en uitleg
In Amsterdam ook, maar ik geloof dat het in beide steden niet voorkomt dat daar fors minder wordt geprikt.
In Rotterdam worden die juist wel aangepakt, met prikborden en extra locaties en uitleg
Ik zou de 1,5 meter regel weer invoeren in bepaalde gemeentes met hoge besmettingen.Hoe zit het met een lockdown en vaccinatie? Ik lees dat Duitsland een nieuwe lockdown alleen voor niet-gevaccineerden gaat handhaven.
Zo krijg je wel de vaccinatiegraad omhoog he Geen lockdown willen? Prikje halen.
We weten nu allemaal dat je beter Cliniclown kunt worden dan IC-verpleegkundige.En maar weer over de niet gevaccineerden. Daar moet het kabinet tegen optreden. Geen woord over de ic capaciteit van een dwergenstaat maar mooi de focus maar op iets anders leggen. En het voetvolk trapt er weer met beide benen in. Kansloos.
Zullen we alle rokers uitsluiten van ziekenhuiszorg vanwege hun verslaving.De helft van de Corona-patiënten in de Isala kliniek in Zwolle komt uit Staphorst.
Kunnen we die foute dorpen niet gewoon isoleren van de rest van de wereld; kut-volk!!
Jij was toch degene die zei dat er zin de zorg genoeg verdiend werd?We weten nu allemaal dat je beter Cliniclown kunt worden dan IC-verpleegkundige.
Haha nee dat niet, alleen de Niet gevaccineerden pakken we aan.Zullen we alle rokers uitsluiten van ziekenhuiszorg vanwege hun verslaving.
Zullen we alle mensen met obesitas uitsluiten van zorg?
Zullen we iemand die met 150km/u tegen een boom knalt ook maar gewoon laten liggen en creperen?
Vreemde vergelijkingen Joost. Maar ik ben wel van mening dat bijv. rokers ook meer zorgpremie moeten betalen bijv. Dat zou ook prima kunnen met niet revaccineerden
M.b.t. isoleren van Urk, Staphorst etc. zou je ook heel klein kunnen beginnen door ze bijv. niet toe te laten bij evenementen buiten hun dorp, niet op vluchten naar het buitenland toelaten, niet tegen spelen bij sportwedstrijden. Dan komt het besef misschien dat ze het vaccineren wel serieus gaan nemen.