Coronavirus 2

Wigboldus

Well-known member
Dit is ook wel een interessant stukje. Helaas wel premium.


Gaat om complottheorieën binnen de kerk en dan is het niet alleen "tegen de wil van god" wat binnen deze groep een belangrijk argument is.
Helaas ken ik enkele van dit soort mensen. Je wil hun theorieën echt niet horen. Hun bronnen komen veelal uit Amerika en zijn allemaal fan van Trump.
 

JMD

Well-known member
Eigenlijk een smerig mediatrucje waarbij je maar een deel van de woorden gebruikt van wat iemand gezegd heeft. Een gevolg is ook weer dat het dan verkeerd opgevat wordt en mensen de verkeerde conclusie trekken. Prima wanneer je op Hugo de Jonge gaat klagen maar ik krijg de indruk dat je niet het hele verhaal hebt gelezen.
Maar dat soort trucjes worden bij alle politici gebruikt. Niet alleen bij De Jonge.

En verder moet je als De Jonge dat soort dingen gewoon niet zeggen, ook niet als bijzin in een heel verhaal, want de media is er een kei in om nou net die ene opmerking er uit te halen die de meeste clicks oplevert. Dat gebeurt precies zo bij Kaag, Klaver, Wilders, Baudet enz... En zo'n opmerking is gewoon belachelijk. Hij mag (moet) mensen aanmoedigen te vaccineren, maar dit is de totaal verkeerde manier, en zo zaait hij net zo'n tweedeling tussen wel en niet gevaccineerden als Wilders dat bv doet tussen moslims en niet moslims...
 

Bonehead

Well-known member
Niks. Doneren aan de wetenschap. Ik ken hem en zijn standpunten. Als ie dan rommel in die gok van drukt dan krijg je klaarblijkelijk zulke filmpjes. Hij is gesprekonderwerp nummer 1 in het dorp. Het scheelt wel dat daardoor de vaccinatiebereidheid enorm is toegenomen. Ook onder de FvD aanhangers.
 

Maasveld

Well-known member
Niks. Doneren aan de wetenschap. Ik ken hem en zijn standpunten. Als ie dan rommel in die gok van drukt dan krijg je klaarblijkelijk zulke filmpjes. Hij is gesprekonderwerp nummer 1 in het dorp. Het scheelt wel dat daardoor de vaccinatiebereidheid enorm is toegenomen. Ook onder de FvD aanhangers.
Dus we zouden eigenlijk meer van dat soorten figuren moeten hebben?
 

gevegt

Well-known member
Niks. Doneren aan de wetenschap. Ik ken hem en zijn standpunten. Als ie dan rommel in die gok van drukt dan krijg je klaarblijkelijk zulke filmpjes. Hij is gesprekonderwerp nummer 1 in het dorp. Het scheelt wel dat daardoor de vaccinatiebereidheid enorm is toegenomen. Ook onder de FvD aanhangers.
Waarom sla je hem niet gewoon neer?
 

Bonehead

Well-known member
Mijn ervaring is dat wie het eerst aangifte doet, het voordeel krijgt. Of je nou liegt of niet.
Even voor de duidelijkheid: ik heb nog nooit in mijn leven aangifte gedaan.
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb ook nog nooit aangifte gedaan en er is nooit aangifte tegen mij gedaan. Dus ik ben er niet in thuis
 

Joost

Well-known member
PANIEK!!!

Grootste toename coronapatiënten in ziekenhuizen sinds 29 april​



Maar je zou ook kunnen afvragen wat ze gisteren in het ziekenhuis hebben gedaan want er zijn gisteren maar 6 patiënten ontslagen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, ik heb het idee dat we de periode van stabiliseren wel voorbij zijn en de cijfers gewoon stijgend zijn.
Ik hoop dat het niet te veel op blijft lopen omdat je er anders op kan wachten dat er weer maatregelen worden ingevoerd.

Dochter de Kip staat ook op een wachtlijst voor een operatie maar die wacht nu al een half jaar waar je tot 2 jaar geleden binnen een maand aan de beurt was, dus ik vind het wel hoogst irritant dat er dus nog steeds dagelijks mensen worden opgenomen terwijl dat niet had gehoeven.
 
Bovenaan