Als je een vaccinatie-QR hebt, dan hoef je hooguit nog even een formulier in te vullen, en dan kun je gewoon reizen.Wacht wat? Net nu ik een stadiontrip heb gepland
Als je een vaccinatie-QR hebt, dan hoef je hooguit nog even een formulier in te vullen, en dan kun je gewoon reizen.Wacht wat? Net nu ik een stadiontrip heb gepland
Dan ben ik alleen wel benieuwd waarvoor ze op de IC liggen. Allemaal door Corona?Van de 10 ic patiënten in Maastricht zijn er 9 gevaccineerd. Even een tussenweg als er weer gezeken moet worden over de niet gevaccineerden.
Volgens mij zitten we in dezelfde regio als Dortmund (Ik ga naar Fortuna Dusseldorf), dus even wat Ajacieden vragen of ze toevallig net wat meer info hebbenAls je een vaccinatie-QR hebt, dan hoef je hooguit nog even een formulier in te vullen, en dan kun je gewoon reizen.
Ik ben benieuwd wat je van het stadion vindt.Volgens mij zitten we in dezelfde regio als Dortmund (Ik ga naar Fortuna Dusseldorf), dus even wat Ajacieden vragen of ze toevallig net wat meer info hebben
Waarom doen we die maatregelen dan als ze niet doen waarvoor ze bedoeld zijn?Dat is toch al anderhalf jaar bekend?
Zouden die 9 normaal ook kerngezond zijn?
's Avonds naar de Oberbayern en Kuhstall?Volgens mij zitten we in dezelfde regio als Dortmund (Ik ga naar Fortuna Dusseldorf), dus even wat Ajacieden vragen of ze toevallig net wat meer info hebben
Op dit moment hoef je als je van Nederland naar Duitsland gaat je niet aan te melden op www.einreiseanmeldung.de. Dat moet alleen als je vanuit een risicoland naar Duitsland gaat en dat is Nederland op dit moment niet.Volgens mij zitten we in dezelfde regio als Dortmund (Ik ga naar Fortuna Dusseldorf), dus even wat Ajacieden vragen of ze toevallig net wat meer info hebben
In de meeste gevallen zijn het ook mensen met een wat mindere gezondheid waar de prik minder effect heeft. In Maastricht is het vrijwel allemaal 80+ (staat ook een paar berichten terug)Lijkt me niet nee… alleen telt dat niet bij Corona, eenieder die in het ziekenhuis ligt en Corona heeft is coronapatient (ook als diegene daar ligt omdat hij zwaargewond is door bv een auto-ongeluk). Hetzelfde geldt overigens voor de sterfgevallen.
Dat zeg ik toch ook?In de meeste gevallen zijn het ook mensen met een wat mindere gezondheid waar de prik minder effect heeft. In Maastricht is het vrijwel allemaal 80+ (staat ook een paar berichten terug)