En daar heeft hij natuurlijk gelijk in. Maar gaat hij dat nou ook zeggen van mensen die met longkanker op de IC liggen dood te gaan na jarenlang roken? Of obese mensen die met corona op de IC liggen? (want obesitas is een zeer grote risicofactor aangaande corona.)Wat Hugo de Jonge wil vertellen is dat wanneer een hoop van deze mensen zich had laten vaccineren ze niet in het ziekenhuis zouden liggen.
Nee, maar dat was toch altijd ook al zo? Die vaccineren hun kinderen ook niet voor DKTP enz. De vaccinatiegraad voor de 'kinderprikken' ligt rond de 95% volgens mij. Dus die 97% van Kuipers gaan we nooit redden, maar goed, dat geeft De Jonge dan wel weer de mogelijkheid om continue maatregelen te houden, is hij ook weer blij.Daar helpt geen vaccinatie-campagne tegen. Die zijn niet meer te redden.
Volgens minister Hugo de Jonge houden ongevaccineerde coronapatiënten een plekje in het ziekenhuis bezet „dat eigenlijk voor een andere patiënt bedoeld was”.
Helaas ken ik enkele van dit soort mensen. Je wil hun theorieën echt niet horen. Hun bronnen komen veelal uit Amerika en zijn allemaal fan van Trump.Dit is ook wel een interessant stukje. Helaas wel premium.
Complottheorieën krijgen voet aan de grond in evangelische kerk: ‘Corona is plan uit de hel’
Binnen evangelische kringen groeit het aantal gelovigen dat corona als een complot ziet. Ze vinden vaccinaties misdadig en stellen dat de QR-code leidt tot een werelddictatuur. Een duik in de wereld van de populistische predikers. ,,Er zijn rapporten waarin staat dat binnen drie tot vijf jaar...www.ad.nl
Gaat om complottheorieën binnen de kerk en dan is het niet alleen "tegen de wil van god" wat binnen deze groep een belangrijk argument is.
Eigenlijk wil ik die theorieën wel horen😁Helaas ken ik enkele van dit soort mensen. Je wil hun theorieën echt niet horen. Hun bronnen komen veelal uit Amerika en zijn allemaal fan van Trump.
Maar dat soort trucjes worden bij alle politici gebruikt. Niet alleen bij De Jonge.Eigenlijk een smerig mediatrucje waarbij je maar een deel van de woorden gebruikt van wat iemand gezegd heeft. Een gevolg is ook weer dat het dan verkeerd opgevat wordt en mensen de verkeerde conclusie trekken. Prima wanneer je op Hugo de Jonge gaat klagen maar ik krijg de indruk dat je niet het hele verhaal hebt gelezen.
Dus we zouden eigenlijk meer van dat soorten figuren moeten hebben?Niks. Doneren aan de wetenschap. Ik ken hem en zijn standpunten. Als ie dan rommel in die gok van drukt dan krijg je klaarblijkelijk zulke filmpjes. Hij is gesprekonderwerp nummer 1 in het dorp. Het scheelt wel dat daardoor de vaccinatiebereidheid enorm is toegenomen. Ook onder de FvD aanhangers.
Dus we zouden eigenlijk meer van dat soorten figuren moeten hebben?
Waarom sla je hem niet gewoon neer?Niks. Doneren aan de wetenschap. Ik ken hem en zijn standpunten. Als ie dan rommel in die gok van drukt dan krijg je klaarblijkelijk zulke filmpjes. Hij is gesprekonderwerp nummer 1 in het dorp. Het scheelt wel dat daardoor de vaccinatiebereidheid enorm is toegenomen. Ook onder de FvD aanhangers.
Waarom sla je hem niet gewoon neer?
Welnee, je krijgt eerder een lintje.Alsof ik risico wil lopen op strafvervolging vanwege zo'n kansloos figuur.
Dader en slachtoffer worden wel eens door elkaar gehaald. Maar ik had er niet bij moeten zijn. Die kans is klein want ik ben in mijn hele leven twee keer bij McDonald's geweest. Niet mijn ding zeg maar.Welnee, je krijgt eerder een lintje.
Mijn ervaring is dat wie het eerst aangifte doet, het voordeel krijgt. Of je nou liegt of niet.Dader en slachtoffer worden wel eens door elkaar gehaald.