nee, dit is de basisschoolleraar.Goed, met de leraar geschiedenis dan.
1 pot nat.nee, dit is de basisschoolleraar.
Mwah, over het algemeen zit er wel een verschil tussen een PO- en VO-leraar(es)...1 pot nat.
Aantal besmettingen daalt inderdaad weer. De ziekenhuisopnames stijgen inderdaad nog. Die zullen inderdaad waarschijnlijk binnenkort weer dalen. Van begin oktober tot half mei zaten we op minimaal 150 ziekenhuisopnames per dag, als de groei er inderdaad 23 juli uit is dan lijken we dat aantal gelukkig niet te gaan redden. Als er niet teveel doorgaan naar de IC, dan zal de bezetting neem ik aan ook gestaag gaan afnemen vanaf eind deze maand.
Zo te lezen niet als je een 'a' vergeet tussen haakjes te zetten.Mwah, over het algemeen zit er wel een verschil tussen een PO- en VO-leraar(es)...![]()
Ik geef wiskunde hè...Zo te lezen niet als je een 'a' vergeet tussen haakjes te zetten.
Lul je er maar onderuit. Je algemene opleiding is dus slechter dan een PO leraar.Ik geef wiskunde hè...![]()
Dat weet ik wel zeker. Wij zijn immers opgeleid om 1 (of 2) vakken te geven, niet een hele waaier aan vakken.Lul je er maar onderuit. Je algemene opleiding is dus slechter dan een PO leraar.
Kortom: Hugo heeft een bredere basiskennis dan een VO leraar.Dat weet ik wel zeker. Wij zijn immers opgeleid om 1 (of 2) vakken te geven, niet een hele waaier aan vakken.
Mee eens.Maakt 'm nog geen minister.
Kortom: Hugo heeft een bredere basiskennis dan een VO leraar.
Als de coronasituatie echt erg zou zijn, dan denk ik niet dat ze iedereen lekker vrolijk naar Spanje en Portugal zouden laten gaan.
Uiteraard is de meest verstandige oplossing dat niemand naar het buitenland op vakantie gaat. Maar de heren hebben een mooie zomer beloofd en dat kan je dan niet meer verbieden. Nu gaan ze maar uit dat iedere niet gevaccineerde netjes in quarantaine gaat maar iedereen weet dat het maar een paar zijn die dat ook doen.Als de coronasituatie echt erg zou zijn, dan denk ik niet dat ze iedereen lekker vrolijk naar Spanje en Portugal zouden laten gaan.
Eigenlijk is het wel weer een groter gevaar. In Spanje komen vele nationaliteiten bij elkaar een cafe waar ze waarschijnlijk niet netjes aan de maatregelen houden. Die kunnen het dus allemaal weer mee naar huis nemen en daar verder verspreiden.Vind ik wel naief gedacht. Het beleid blinkt al 1,5 jaar nou niet echt uit in vooruitkijken.
Overigens is het in Spanje en Portugal veiliger dan in Nederland qua corona.