Hankie
Well-known member
Ziekenhuisopnames 0? Volgens mij drinkt hij ook teveel van zijn eigen verkoop.
Ziekenhuisopnames 0? Volgens mij drinkt hij ook teveel van zijn eigen verkoop.
LCPShhmm, vreemd, ik dacht dat ik gisteren op nu.nl las dat er weer 35 meer mensen in het ziekenhuis lagen tov een dag daarvoor maar kan het nu niet meer terug vinden.
Even afwachten maar wat voor getallen er straks komen.
Klopt. Maar waarbij het wel zo is dat weekendcijfers en maandagcijfers vertekenen qua in het ziekenhuis. Op zaterdag en zondag worden minder mensen ontslagen uit het ziekenhuis, op maandag juist meer. Dus in het weekend stijgt de zkh-bezetting meestal, om op maandag dan ineens te dalenhhmm, vreemd, ik dacht dat ik gisteren op nu.nl las dat er weer 35 meer mensen in het ziekenhuis lagen tov een dag daarvoor maar kan het nu niet meer terug vinden.
Even afwachten maar wat voor getallen er straks komen.
dank, ik blijf me trouwens verbazen over die verschillenLCPS
Zaterdag; 77 IC, 207 verpleegafdeling = 284
Zondag; 76 IC, 235 verpleegafdeling = 311
= 27 meer
NICE
Zaterdag; 82 IC, 272 verpleegafdeling = 354
Zondag; 83 IC, 284 verpleegafdeling = 367
= 13 meer
Ik ook, ik kan daar echt geen verklaring voor geven.dank, ik blijf me trouwens verbazen over die verschillen
Ik ook, ik kan daar echt geen verklaring voor geven.
8932 nieuwe besmettingen, de groei tov een week geleden is minder dan 5%. We zitten dus duidelijk rond de piek.
Blijven natuurlijk weekendcijfers. Ik denk dat we woensdag meer kunnen zeggen.
Je kunt prima de zondagen met elkaar vergelijken. Het gaat vooral om het 7-daags gemiddelde.Blijven natuurlijk weekendcijfers. Ik denk dat we woensdag meer kunnen zeggen.