Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Kijk nu de persco van Ernst Kuipers. Duidelijk, geen wollig taalgebruik, geen onzinnige uitspraken. Zegt ook gewoon dat hij niet weet wat effecten zijn als hij het niet weet. Niet speculeren.
Wat een verademing vergeleken met onze ministers laat staan mijn grote kaboutervriend.
Jep. Eens. Alleen het enige probleem met hem vind ik dat hij ongeveer om de 3 dagen zo'n statement geeft en elke keer wat anders zegt. Zie ook Diederik Gommers, die is ook goed, maar ook hij verandert nog al eens om de 3 dagen van mening. En tuurlijk kan het soms net anders zijn na 3 dagen, maar het gebeurt ook dat Kuipers het ene zegt en Gommers precies het tegenovergestelde.

Verder zijn er nu ook ziekenhuizen die aangeven dat wat hen betreft de terrassen ook wel open hadden gemogen om 'de drukte' te verspreiden. In de aanloop naar het weekend waren alle ziekenhuizen duidelijk: 'nee, het kan niet', en dan nu ineens wel.
 

Marinos

Well-known member
Jep. Eens. Alleen het enige probleem met hem vind ik dat hij ongeveer om de 3 dagen zo'n statement geeft en elke keer wat anders zegt. Zie ook Diederik Gommers, die is ook goed, maar ook hij verandert nog al eens om de 3 dagen van mening. En tuurlijk kan het soms net anders zijn na 3 dagen, maar het gebeurt ook dat Kuipers het ene zegt en Gommers precies het tegenovergestelde.

Verder zijn er nu ook ziekenhuizen die aangeven dat wat hen betreft de terrassen ook wel open hadden gemogen om 'de drukte' te verspreiden. In de aanloop naar het weekend waren alle ziekenhuizen duidelijk: 'nee, het kan niet', en dan nu ineens wel.
Die zullen hier wel mee gelezen hebben dan.
 

De Groene Scout

Well-known member
15.00 uur getest; nog geen uitslag. Was verder niemand, dan kunnen ze dat wattenstaafje van mij toch wel direct even nakijken.
Ik heb nu al een training en vergadering gemist.
 

SanMark.

Well-known member

erka

Well-known member
Niet zeiken hè, gaat hartstikke goed hier. Vandaag ook weer uitstekende berichten over het prikken, de helft wordt niet gebruikt.
 

zwammy

Well-known member
En met een negatieve test mag je overal heen. Dus je moet bewijzen dat je gezond bent, maar gelukkig druist dat helemaal niet in met de rechten van de mens. Het zijn ook alleen maar wappies die daar iets tegen hebben.
 

JMD

Well-known member
Het kan blijkbaar altijd gekker.
En vervolgens die testen gaan verplichten...

Vorige zomer was er geen vaccin en mocht je 'zo' naar Efteling, musea enz (wel soms een tijdslot reserveren, maar daar lijkt me niks mis mee). Nu (met vaccins) moeten er negatieve sneltests zijn... Zouden er dan toch financiële belangen spelen? Of is dat 'te wappie'. Zeg maar net zo wappie als dat de wappies vorig jaar al zeiden dat we richting een testsamenleving zouden gaan... Ze lijken weer gelijk te krijgen.
 
Bovenaan