En toch krijg je een boete als je alleen na 22u gaat wandelen. Geen enkel gevaar voor de gezondheid van wie dan ook. Dat is toch belachelijk.Als je je aan de regels houdt, is het geen enkel probleem.
Omdat je nooit voor je plezier naar de Ikea gaat maar wel naar een terras.Waarom kun je niet naar het terras op afspraak en wel naar de ikea?
En dan kom je thuis van die ellende , en dan moet je die klote kast nog eens in elkaar zetten.Omdat je nooit voor je plezier naar de Ikea gaat maar wel naar een terras.
Dan kun je beter niet heen gaan.Ah, een melding in de Corona-app, beetje snotterig en kortademig; dus om 15.00 uur mag ik door de teststraat. Ik ben benieuwd; zou wel heel slecht uitkomen op dit moment.
Ja, daar mag Follow The Money wel eens achteraan gaan...![]()
‘Pilots met toegangstesten kosten overheid 700 miljoen euro’
De proefevenementen waarbij bezoekers alleen met een negatief testbewijs naar binnen mogen kosten bij elkaar zeker 700 miljoen euro. Dat schrijft de Volkskrant woensdagavond in een interview met oud-generaal Tom Middendorp van Stichting Open Nederland. De eerste experimenten beginnen vrijdag. In...www.nrc.nl
We gaan dus een enorme bak geld uitgeven voor het testen van mensen die naar een locatie gaan (dierentuin, pretpark) waarvan inmiddels wetenschappelijk vaststaat dat de kans op besmetting daar vrijwel nihil is. Die mensen bij Fieldlabs en de laboratoria die hier achter zitten moeten zich toch helemaal scheel lachen.
Nogal misleidende kop. Wat zijn dan de kosten? Volgens het artikel de kosten van de coronatests. Maar wat kost een evenement nog meer? En wat kost het stilliggen zoals nu? Bijvoorbeeld aan regelingen en uitkeringen? Kost dat niet veel meer dan doorgaan? Erg vaag.
Van die 140.000 zal ook nog een (groot) gedeelte weten dat ze besmettelijk zijn, en dus daarom thuis blijven. Dus zal het werkelijke aantal lager zijn dan 33.Dan lopen er bij zo'n wedstrijd dus statistisch gezien (140.000 / 17.000.000) * 4000 = 33 besmettelijke mensen rond.
Gewoon een koudje, het heerst.Ah, een melding in de Corona-app, beetje snotterig en kortademig; dus om 15.00 uur mag ik door de teststraat. Ik ben benieuwd; zou wel heel slecht uitkomen op dit moment.
Het percentage positief vandaag was wel erg opvallend ja.Intussen naderen we de 10% positief getesten hoewel het totaal aantal testen wel minder wordt. Ziekenhuisopnames nemen toe dus het enthousiasme van Joost kan ik nog niet echt delen.
Aantal gezette vaccins is nog niet bekend, normaal wordt dat om half 4 geupdate maar het blijft nu angstvallig stil. Ik hoop omdat ze nog aan het tellen zijn maar ben bang dat het tegen valt.
Jep. Eens. Alleen het enige probleem met hem vind ik dat hij ongeveer om de 3 dagen zo'n statement geeft en elke keer wat anders zegt. Zie ook Diederik Gommers, die is ook goed, maar ook hij verandert nog al eens om de 3 dagen van mening. En tuurlijk kan het soms net anders zijn na 3 dagen, maar het gebeurt ook dat Kuipers het ene zegt en Gommers precies het tegenovergestelde.Kijk nu de persco van Ernst Kuipers. Duidelijk, geen wollig taalgebruik, geen onzinnige uitspraken. Zegt ook gewoon dat hij niet weet wat effecten zijn als hij het niet weet. Niet speculeren.
Wat een verademing vergeleken met onze ministers laat staan mijn grote kaboutervriend.