Eh, nee, die blijft ook...Het scheelt wel dat je de anderhalve meter maatregel kan loslaten.
Verder bestaat er in België een app waarmee je je kan opgeven om in aanmerking te komen als er overblijft aan het eind van de dag. Dan krijg je een bericht en moet je je binnen 1 uur ofzo melden op die locatie om de prik te halen. Waarom is dat hier niet? Ook hier zal ongetwijfeld aan het einde van de dag wat overblijven, en een aangebroken flesje mag niet de dag erna weer gebruikt worden.
Mijn vader kon deze week idd een afspraak maken. Het gekke is alleen dat mijn oom en tante (64 jaar allebei) dat ook al konden. Maar dat is dan een andere GGD-regio. Echt vreemd...Mijn ouders zijn rond de 70. Die kunnen over een week hun prik halen.
Ik ga mij echt niet laten testen voor een dagje uit. Bewijzen dat je gezond bent, wat een onzin. Het is al erg genoeg dat je straks een vaccinatie paspoort nodig hebt om deel te mogen nemen aan de samenleving.En vervolgens die testen gaan verplichten...Negatieve coronatest voor dagje uit mogelijk verplicht
Het kabinet overweegt om een negatieve coronatest of vaccinatiebewijs te verplichten voor musea, dierentuinen en pretparken als ze straks weer open gaan. Da...www.bnr.nl
Vorige zomer was er geen vaccin en mocht je 'zo' naar Efteling, musea enz (wel soms een tijdslot reserveren, maar daar lijkt me niks mis mee). Nu (met vaccins) moeten er negatieve sneltests zijn... Zouden er dan toch financiële belangen spelen? Of is dat 'te wappie'. Zeg maar net zo wappie als dat de wappies vorig jaar al zeiden dat we richting een testsamenleving zouden gaan... Ze lijken weer gelijk te krijgen.
Mij ook niet. Maar ik kan me zo voorstellen dat als jij met je 2 puberkinderen naar bv de Efteling wil dat die extra 4 x 60 euro toch best wel een dingetje is.Het gaat mij niet eens om het geld, al is dat natuurlijk ook niet echt uitnodigend om te laten testen als dat niet nodig is.
Ik kan me niet voorstellen dat er echt mensen zijn die voor een dagje uit 60 euro extra gaan uitgeven voor een coronatest. Nu met de proef met gratis testen zijn er op meerdere lokaties al minder mensen dan verwacht werd. Als er ook nog voor de testen betaald moet worden gaan de mensen wel iets anders zoeken om zich te vermaken waar geen test voor nodig is.Mij ook niet. Maar ik kan me zo voorstellen dat als jij met je 2 puberkinderen naar bv de Efteling wil dat die extra 4 x 60 euro toch best wel een dingetje is.
De testen die gehouden worden om een testsamenleving te openen zijn gratis.Mij ook niet. Maar ik kan me zo voorstellen dat als jij met je 2 puberkinderen naar bv de Efteling wil dat die extra 4 x 60 euro toch best wel een dingetje is.
Nu nog wel ja, maar dat kost voor de testperiode al 900 miljoen. Grote kans dat als ze vanaf 1 mei een testverplichting invoeren, dat die testen niet gratis blijven.De testen die gehouden worden om een testsamenleving te openen zijn gratis.
En dan kan het kabinet het dan weer mooi aangrijpen om te zeggen 'dat er toch niet zoveel behoefte is om de samenleving open te doen'...Ik kan me niet voorstellen dat er echt mensen zijn die voor een dagje uit 60 euro extra gaan uitgeven voor een coronatest. Nu met de proef met gratis testen zijn er op meerdere lokaties al minder mensen dan verwacht werd. Als er ook nog voor de testen betaald moet worden gaan de mensen wel iets anders zoeken om zich te vermaken waar geen test voor nodig is.
Laat die lekker , kost niets .Het scheelt wel dat je de anderhalve meter maatregel kan loslaten.
We proberen het wel binnen de perken te houden. Zaterdag de vrienden buiten / tuin / oprit / garage. Zondag beetje familie binnen.Veel plezier, hoeveel gasten ga je ontvangen? Partytent in de tuin?
Die kans is behoorlijk groot, niets is gratis in dit land.Nu nog wel ja, maar dat kost voor de testperiode al 900 miljoen. Grote kans dat als ze vanaf 1 mei een testverplichting invoeren, dat die testen niet gratis blijven.