Eef de Kip
Well-known member
Ok, nou dat is dan een tikje gevaarlijker dan die 6 gevallen op 7 miljoen prikken.Op een vlucht van 4 uur is de kans 1 op 5500.
Ok, nou dat is dan een tikje gevaarlijker dan die 6 gevallen op 7 miljoen prikken.Op een vlucht van 4 uur is de kans 1 op 5500.
Je kan van alles er bij halen wat schadelijker is maar dat neemt niet weg dat er mensen dood gaan aan een vaccin wat ze eigelijk niet nodig hebben.
Hoe weet je nou dat ze het niet nodig hebben? Je weet toch ook niet hoeveel er van de 6.999.999 gevaccineerden zouden zijn overleden aan corona?
Ja en? Dat wil toch niet zeggen dat er niemand aan overlijdt?18 tot 48 is nog steeds geen risicogroep.
Ik snapte eerst niet wat je bedoelde, maar zie nu de foto... Echt, mijn hemel. Die bordjes hadden er vorig jaar moeten zijn. Degenen die nu na 1 jaar dat nog niet weten zijn de genen die zich er sowieso niet aan gaan houden, dan heeft dit echt geen nut.Nou welke creatieveling gaat die bordjes bij de persco bewerken voor socialmedia. Bij Rutte 'liegen', 'vergeten' en bij Hugo "kan niks"
Zou er nou geen manier mogelijk zijn dat je een formulier ondertekent waarin je aangeeft dit risico te onderkennen maar dat je gewoon die prik wilt en de gevolgen voor je eigen risico zijn. Want idd vliegen (maar dus ook paracetamol) is veel onveiliger.2 gevallen van trombose bij Janssenprik na 7 MILJOEN inentingen in de VS. En ze stoppen er tijdelijk mee. We zijn met zijn allen hartstikke gek geworden op de wereld.
Moest jouw moeder ook langs zoveel verschillende hokjes? Volgens mij moest mijn moeder haar ID wel 10x laten zien...Vandaag heeft moeder gevegt haar eerste prik gekregen. Het prikken liep redelijk door, maar erg druk was het niet. De organisatie en de teststraat was prima geregeld.
Moest jouw moeder ook langs zoveel verschillende hokjes? Volgens mij moest mijn moeder haar ID wel 10x laten zien...
Op het gebied van de gezondheidszorg en speciaal het ontwikkelen en keuren van medicijnen / vaccins, zou ik ze niet gek noemen. Sterker nog, ze zijn vaak voorlopers op dat gebied.En ja, Amerikanen zijn gek, maar dat wisten we al.
Bij de ingang 2x, daarna nog een keer in de straat zelf.Moest jouw moeder ook langs zoveel verschillende hokjes? Volgens mij moest mijn moeder haar ID wel 10x laten zien...
Dat laatste bedoel ik ook. Technologisch zeer goed ja.Op het gebied van de gezondheidszorg en speciaal het ontwikkelen en keuren van medicijnen / vaccins, zou ik ze niet gek noemen. Sterker nog, ze zijn vaak voorlopers op dat gebied.
Wat betreft de commerciële kant zijn ze niet gek, maar knettergek.
Nee, niet 22,3, de helft ervan he... Want we zijn nog niet met Janssen aan het prikken, dus iedereen moet 2x.3,9 miljoen prikken, waar ze die nou weer vandaan hebben getoverd.
Laat ze nou is zorgen dat ze die telling op orde krijgen, die gebeurde 2 maanden geleden ook al is dat er opeens honderdduizenden prikken bij kwamen.
Zitten we nu op 22,3% als dat echt waar is, lopen we net achter het bewierookte Denemarken.
Je gelooft toch niet echt dat ze zich aan dit stappenplan wel gaan houden.Eindelijk een duidelijk stappenplan. Datums kunnen verschoven worden, maar wel duidelijke versoepelingen. Hopelijk dit jaar nog volle stadions!
Die 22,3 van Denemarken is ook voor het totaal aantal prikken. Op die Europese ranglijst wordt ook naar de totaal aantal prikken gekeken.Nee, niet 22,3, de helft ervan he... Want we zijn nog niet met Janssen aan het prikken, dus iedereen moet 2x.