Coronavirus 2

zwammy

Well-known member
2 gevallen van trombose bij Janssenprik na 7 MILJOEN inentingen in de VS. En ze stoppen er tijdelijk mee. We zijn met zijn allen hartstikke gek geworden op de wereld.

6 gevallen. Vrouwen tussen de 18 en 48 waarvan er 1 gestorven is en 1 in coma ligt. 6 vrouwen die niet waren gestorven als ze de prik niet hadden gehad. Want geen risico groep van corona, echt helemaal gek inderdaad dat die mensen een vaccin moeten krijgen.
 

Eef de Kip

Well-known member
6 gevallen. Vrouwen tussen de 18 en 48 waarvan er 1 gestorven is en 1 in coma ligt. 6 vrouwen die niet waren gestorven als ze de prik niet hadden gehad. Want geen risico groep van corona, echt helemaal gek inderdaad dat die mensen een vaccin moeten krijgen.
Bron? erka heeft het nl over het Janssen vaccin en daar heb ik nog geen onderzoeksresultaten van gezien.
Verder is bij de onderzoeksresultaten van AZ niet gezegd dat die vrouwen anders geen trombose hadden gekregen. Kans op trombose door vliegen is nl groter dan de prik.
 

Eef de Kip

Well-known member
Edit, laat maar, lees het nu ook idd, 6 gevallen.

edit2, 1 dode dus en niet 6, op 7 miljoen inentingen waarvan idd niet vast te stellen is in welk verband je enige relatie moet zoeken.
 
Laatst bewerkt:

Hankie

Well-known member
6 gevallen. Vrouwen tussen de 18 en 48 waarvan er 1 gestorven is en 1 in coma ligt. 6 vrouwen die niet waren gestorven als ze de prik niet hadden gehad. Want geen risico groep van corona, echt helemaal gek inderdaad dat die mensen een vaccin moeten krijgen.
Dat weet je niet, want was de kans op corona complicaties binnen die groep?
 

Hankie

Well-known member
Maar ja aan de andere kant, wie weet zijn er in die groep maar 1000 prikken gezet en zijn er 6 gevallen.
 

Forza AZ

Well-known member
Hoeveel AZ hebben we op de planken liggen?

Daar kan je misschien 1 miljoen mensen mee prikken. Dat er dan 5 tromboseklachten krijgen neem je maar voor lief. Hebben we een geneesmiddel voor.
Er ligt niets op de plank, want alle beschikbare Astra Zeneca vaccins worden op dit moment gebruikt voor mensen van 60 jaar en ouder.
 

Eef de Kip

Well-known member
Voor de 2e dag op rij geen aantallen met gezette vaccins, ik ben toch wel erg benieuwd hoeveel er nu gevaccineerd wordt.
 

gevegt

Well-known member
Bron? erka heeft het nl over het Janssen vaccin en daar heb ik nog geen onderzoeksresultaten van gezien.
Verder is bij de onderzoeksresultaten van AZ niet gezegd dat die vrouwen anders geen trombose hadden gekregen. Kans op trombose door vliegen is nl groter dan de prik.
Op een vlucht van 4 uur is de kans 1 op 5500.
 

zwammy

Well-known member
Je kan van alles er bij halen wat schadelijker is maar dat neemt niet weg dat er mensen dood gaan aan een vaccin wat ze eigelijk niet nodig hebben.
 

Eef de Kip

Well-known member
Je kan van alles er bij halen wat schadelijker is maar dat neemt niet weg dat er mensen dood gaan aan een vaccin wat ze eigelijk niet nodig hebben.
Hoe weet je nou dat ze het niet nodig hebben? Je weet toch ook niet hoeveel er van de 6.999.999 gevaccineerden zouden zijn overleden aan corona?
 

De Wolf

Well-known member
Je kan van alles er bij halen wat schadelijker is maar dat neemt niet weg dat er mensen dood gaan aan een vaccin wat ze eigelijk niet nodig hebben.

Zo redeneer je als Baudet. Doel van vaccineren is om ook te beschermen tegen ernstig ziektebeeld en long Covid.
 

zwammy

Well-known member
Hoe weet je nou dat ze het niet nodig hebben? Je weet toch ook niet hoeveel er van de 6.999.999 gevaccineerden zouden zijn overleden aan corona?

18 tot 48 is nog steeds geen risicogroep.

Vaccineer gewoon de risico groepen. En verder prima als mensen dood gaan door de spuit, ze nemen hem. Zelf hé
 

erka

Well-known member
Paracetamol heeft nog een grotere kans op hetzelfde dan Astra Zenica en Janssen, las ik laatst.
 

erka

Well-known member
Nou welke creatieveling gaat die bordjes bij de persco bewerken voor socialmedia. Bij Rutte 'liegen', 'vergeten' en bij Hugo "kan niks"
 

JMD

Well-known member
Nou welke creatieveling gaat die bordjes bij de persco bewerken voor socialmedia. Bij Rutte 'liegen', 'vergeten' en bij Hugo "kan niks"
Ik snapte eerst niet wat je bedoelde, maar zie nu de foto... Echt, mijn hemel. Die bordjes hadden er vorig jaar moeten zijn. Degenen die nu na 1 jaar dat nog niet weten zijn de genen die zich er sowieso niet aan gaan houden, dan heeft dit echt geen nut.
 
Bovenaan