Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
Je kan van alles er bij halen wat schadelijker is maar dat neemt niet weg dat er mensen dood gaan aan een vaccin wat ze eigelijk niet nodig hebben.

Zo redeneer je als Baudet. Doel van vaccineren is om ook te beschermen tegen ernstig ziektebeeld en long Covid.
 

zwammy

Well-known member
Hoe weet je nou dat ze het niet nodig hebben? Je weet toch ook niet hoeveel er van de 6.999.999 gevaccineerden zouden zijn overleden aan corona?

18 tot 48 is nog steeds geen risicogroep.

Vaccineer gewoon de risico groepen. En verder prima als mensen dood gaan door de spuit, ze nemen hem. Zelf hé
 

erka

Well-known member
Paracetamol heeft nog een grotere kans op hetzelfde dan Astra Zenica en Janssen, las ik laatst.
 

erka

Well-known member
Nou welke creatieveling gaat die bordjes bij de persco bewerken voor socialmedia. Bij Rutte 'liegen', 'vergeten' en bij Hugo "kan niks"
 

JMD

Well-known member
Nou welke creatieveling gaat die bordjes bij de persco bewerken voor socialmedia. Bij Rutte 'liegen', 'vergeten' en bij Hugo "kan niks"
Ik snapte eerst niet wat je bedoelde, maar zie nu de foto... Echt, mijn hemel. Die bordjes hadden er vorig jaar moeten zijn. Degenen die nu na 1 jaar dat nog niet weten zijn de genen die zich er sowieso niet aan gaan houden, dan heeft dit echt geen nut.
 

JMD

Well-known member
2 gevallen van trombose bij Janssenprik na 7 MILJOEN inentingen in de VS. En ze stoppen er tijdelijk mee. We zijn met zijn allen hartstikke gek geworden op de wereld.
Zou er nou geen manier mogelijk zijn dat je een formulier ondertekent waarin je aangeeft dit risico te onderkennen maar dat je gewoon die prik wilt en de gevolgen voor je eigen risico zijn. Want idd vliegen (maar dus ook paracetamol) is veel onveiliger.

En net zoals ik al die doodsbange mensen mbt corona idioot vind, vind ik dat ook van die angstigen mbt die vaccins... Ja, je kan er aan doodgaan of ziek van worden, maar dat kan ook van corona, maar je kan ook morgen onder de tram komen. Het leven is nou eenmaal eindig, simpel. Wees blij dat je hier over dusdanig kleine kansen hebt, als je (zoals ik) uit een familie komt waar je het borstkankergen genetisch mee krijgt, dan heb je het daar over veel grotere percentages, 60-80% kans op borstkanker in het geval van de vrouwelijke familieleden van mij met dat gen. (behalve als ze de borsten weg laten halen) Dus accepteren die kleine kans mbt de vaccins, echt waar hebben we het over?

En ja, Amerikanen zijn gek, maar dat wisten we al.
 

Bernardo

Well-known member
Eindelijk een duidelijk stappenplan. Datums kunnen verschoven worden, maar wel duidelijke versoepelingen. Hopelijk dit jaar nog volle stadions!
 

JMD

Well-known member
Vandaag heeft moeder gevegt haar eerste prik gekregen. Het prikken liep redelijk door, maar erg druk was het niet. De organisatie en de teststraat was prima geregeld.
Moest jouw moeder ook langs zoveel verschillende hokjes? Volgens mij moest mijn moeder haar ID wel 10x laten zien...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Moest jouw moeder ook langs zoveel verschillende hokjes? Volgens mij moest mijn moeder haar ID wel 10x laten zien...

Ik ben gevegt z'n moeder niet, maar bij was dat niet zo. Bij een eerste loket de uitnodigingsbrief overhandigd en bij het tweede loket m'n ID laten zien. Toen werd ik geprikt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
En ja, Amerikanen zijn gek, maar dat wisten we al.
Op het gebied van de gezondheidszorg en speciaal het ontwikkelen en keuren van medicijnen / vaccins, zou ik ze niet gek noemen. Sterker nog, ze zijn vaak voorlopers op dat gebied.
Wat betreft de commerciële kant zijn ze niet gek, maar knettergek.
 

Eef de Kip

Well-known member
3,9 miljoen prikken, waar ze die nou weer vandaan hebben getoverd.
Laat ze nou is zorgen dat ze die telling op orde krijgen, die gebeurde 2 maanden geleden ook al is dat er opeens honderdduizenden prikken bij kwamen.
Zitten we nu op 22,3% als dat echt waar is, lopen we net achter het bewierookte Denemarken.
 

JMD

Well-known member
Op het gebied van de gezondheidszorg en speciaal het ontwikkelen en keuren van medicijnen / vaccins, zou ik ze niet gek noemen. Sterker nog, ze zijn vaak voorlopers op dat gebied.
Wat betreft de commerciële kant zijn ze niet gek, maar knettergek.
Dat laatste bedoel ik ook. Technologisch zeer goed ja.

Ik zal nooit te vergeten dat toen ik rond de 20 was ik heel veel last had van jeugdpuistjes, en ik daarvoor zeer zware medicijnen moest slikken. Voor 'de gein' las ik de bijsluiter en de lijst bijwerkingen was bijna 100 regels lang, zo ongeveer elke ziekte stond er op. Dat zei ik tegen mijn dokter en die gaf aan dat dat vanwege de Amerikaanse markt is, want als iemand als gevolg van een medicijn een ziekte krijgt, en het staat niet op de bijsluiter dan kan dat in Amerika tot zeer grote schadeclaims leiden...
Het is een broodjeaapverhaal ik weet het, maar het verhaal dat een Amerikaan een magnetronfabrikant aangeklaagd heeft omdat hij zijn kat in de magnetron had gedaan en dat de kat toen overleed (en het niet in de gebruiksaanwijzing stond dat dat niet mocht) is er niet voor niks natuurlijk.
 

JMD

Well-known member
3,9 miljoen prikken, waar ze die nou weer vandaan hebben getoverd.
Laat ze nou is zorgen dat ze die telling op orde krijgen, die gebeurde 2 maanden geleden ook al is dat er opeens honderdduizenden prikken bij kwamen.
Zitten we nu op 22,3% als dat echt waar is, lopen we net achter het bewierookte Denemarken.
Nee, niet 22,3, de helft ervan he... Want we zijn nog niet met Janssen aan het prikken, dus iedereen moet 2x.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nee, niet 22,3, de helft ervan he... Want we zijn nog niet met Janssen aan het prikken, dus iedereen moet 2x.
Die 22,3 van Denemarken is ook voor het totaal aantal prikken. Op die Europese ranglijst wordt ook naar de totaal aantal prikken gekeken.
 
Bovenaan