Eef de Kip
Well-known member
Mooi man, volk dat maandenlang loopt te gillen dat er perspectief moet komen, komt er een routekaart met data waarvan kabinet zelf al aangeeft dat het flinterdun is gaat het volk gillen dat het niet haalbaar is.
Ja maar Test evenement! Wat een bullshitTsja, horeca dichtgooien maar wel 10.000 man van heel het land op een veld 100 meter van die horeca af is natuurlijk ook wel een beetje krom.
En broodjes kroket op vrijdag middag!Ja, en geef ons gratis een paar schoenen erbij. Ik heb 43.
Gewoon lekker tot iets voor tien uur bbq'en met vrienden. Het moet weer gezellig worden.
Ik ben nog steeds niet naar de kapper geweest, btw. Ik ben er nog niet echt overuit wat ik met mijn kapsel wil gaan doen. De laatste weken komt er zowaar weer wat model in te zitten.
Mooi. Dan kunnen die vaccins naar ons.Denenmarken stopt helemaal met astra Zeneca.
Dat is inmiddels ook bevestigd. Cijfers waren onrealistisch laag.Flink minder besmettingen vandaag, maar er schijnt weer een storing te zijn geweest...
Maar niet omdat het een slecht vaccin is.Denenmarken stopt helemaal met astra Zeneca.
Nog een vraagje voor Bonehead. Veel reguliere zorg in het ziekenhuis is afgeschaald. Wat doen op dit moment dan de medewerkers in het ziekenhuis wiens normale werk tijdelijk vervallen is? De coronapatienten zijn daarnaast in plaats van de reguliere patiënten gekomen. Hebben coronapatienten zoveel extra zorg nodig in vergelijking met reguliere patienten? Ik vind het wat raar dat er geklaagd wordt dat de druk op de zorg hoog is terwijl er in principe minder patienten zijn.