Coronavirus 2

Joost

Well-known member
Het OMT advies is ditmaal eens aardig duidelijk;

- het is volkomen idioot om versoepelingen te doen
- noem vooral geen concrete datums
- organiseer niet teveel testevenementen

Het kabinet doet vrijwel exact het tegenovergestelde terwijl ze maandenlang blind alle adviezen hebben gevolgd. Opmerkelijke draai.
 

Eef de Kip

Well-known member
Mooi man, volk dat maandenlang loopt te gillen dat er perspectief moet komen, komt er een routekaart met data waarvan kabinet zelf al aangeeft dat het flinterdun is gaat het volk gillen dat het niet haalbaar is.
 

Makanaky

Well-known member
Brood en spelen, verdeel en heers. Hou mensen een kluif voor en ze zijn met hun beperkte langetermijngeheugen straks weer goeddeels alle blunders vergeten.
Populistische prietpraat lucht soms best eens op....
 

zwammy

Well-known member
Tsja, horeca dichtgooien maar wel 10.000 man van heel het land op een veld 100 meter van die horeca af is natuurlijk ook wel een beetje krom.
 

Joost

Well-known member
Nog een vraagje voor Bonehead. Veel reguliere zorg in het ziekenhuis is afgeschaald. Wat doen op dit moment dan de medewerkers in het ziekenhuis wiens normale werk tijdelijk vervallen is? De coronapatienten zijn daarnaast in plaats van de reguliere patiënten gekomen. Hebben coronapatienten zoveel extra zorg nodig in vergelijking met reguliere patienten? Ik vind het wat raar dat er geklaagd wordt dat de druk op de zorg hoog is terwijl er in principe minder patienten zijn.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gewoon lekker tot iets voor tien uur bbq'en met vrienden. Het moet weer gezellig worden.

Ik ben nog steeds niet naar de kapper geweest, btw. Ik ben er nog niet echt overuit wat ik met mijn kapsel wil gaan doen. De laatste weken komt er zowaar weer wat model in te zitten.

De scheiding naar rechts zeker?
 

Joost

Well-known member
Flink minder besmettingen vandaag, maar er schijnt weer een storing te zijn geweest...
Dat is inmiddels ook bevestigd. Cijfers waren onrealistisch laag.

Ziekenhuiscijfers hadden geen storing en daar is het toch wel duidelijk dat de op de piek bungelen.
 

erka

Well-known member
EMA adviseert Janssen te blijven gebruiken.

Hugo gisteren: het is goed dat er een EMA is, we volgen dat advies
Hugo vandaag: we volgen het advies van de fabrikant
 
Bovenaan