erka
Well-known member
Uiteraard. Als je iets verplicht moet je het ook handhaven.
Dus op elk kruispunt staat bij jou in de buurt een agent om te kijken of de voorrang wel goed wordt nageleefd?
Uiteraard. Als je iets verplicht moet je het ook handhaven.
Ja jij zal het er wel weer mee eens zijn! Je past zo in het rijtje Marinos en Eef de Kip! Die lopen ook slaafs achter ze aan!Ik zit het debat te volgen. En het spijt me voor alle criticasters, maar Rutte en De Jonge leggen het allemaal heel goed uit. Ze zijn niet zo aan het prutsen als een aantal mensen geloven.
De Chinese weg zit er al goed in!Dus op elk kruispunt staat bij jou in de buurt een agent om te kijken of de voorrang wel goed wordt nageleefd?
Ja jij zal het er wel weer mee eens zijn! Je past zo in het rijtje Marinos en Eef de Kip! Die lopen ook slaafs achter ze aan!
Oké. Kom je nog met die quotes trouwens?Jij en Eef mogen de veters van Jamel nog niet strikken.
Oké. Kom je nog met die quotes trouwens?
Ah, zoals wel vaker Roeptoeter je dus gewoon maar je ongefundeerde blabla het forum op waarbij je niet schroomt om anderen een mening in de schoenen te schuiven zonder dat daar een aanleiding toe is. Hebben we dat ook weer helder, wijsneus.Neuh.
Goeie minister die Van Ark. Niet zomaar meewaaien met de zorgwappies maar eerlijk en onafhankelijk kijken wat het beste is.
Ik vind dat altijd wel een beetje dubbel. Ik snap de achterliggende gedachte van dat aanbestedingsproces, maar het zorgt ook vaak voor volstrekt onnodig uitstel van projecten.Overigens gaat De Jonge hier wel nat met die begroting van 1,1 miljard en het niet uitzetten van een aanbesteding ervoor. Was gewoon handjeklap onder de tafel.
Daar schijnt wel een snelle procedure voor te zijn.Ik vind dat altijd wel een beetje dubbel. Ik snap de achterliggende gedachte van dat aanbestedingsproces, maar het zorgt ook vaak voor volstrekt onnodig uitstel van projecten.
Ik vind dat altijd wel een beetje dubbel. Ik snap de achterliggende gedachte van dat aanbestedingsproces, maar het zorgt ook vaak voor volstrekt onnodig uitstel van projecten.
Daar gaan ze al een tijdje hun eigen weg en dat legt ze geen windeieren.GGD Limburg zat goed met wegprikken restjes en ministerie fout. Hahaha.
Fouten toegeven vind ik altijd wel sterk van een bestuurder.GGD Limburg zat goed met wegprikken restjes en ministerie fout. Hahaha.
Maar goed, hij doet tenminste wel wat de kamer vraagt. Die Van Ark heeft een jaar geleden toegezegd de IC-capaciteit structureel te vergroten, maar dat is gewoon niet gebeurd.