Coronavirus 2

Marinos

Well-known member
Ik zit het debat te volgen. En het spijt me voor alle criticasters, maar Rutte en De Jonge leggen het allemaal heel goed uit. Ze zijn niet zo aan het prutsen als een aantal mensen geloven.
Ja jij zal het er wel weer mee eens zijn! Je past zo in het rijtje Marinos en Eef de Kip! Die lopen ook slaafs achter ze aan!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Overigens gaat De Jonge hier wel nat met die begroting van 1,1 miljard en het niet uitzetten van een aanbesteding ervoor. Was gewoon handjeklap onder de tafel.
 

De Wolf

Well-known member
Ik moet wel zeggen dat Hugo en Mark zich niet gek laten maken door de emotiepolitiek van andere politici die blijkbaar vinden dat een hoop sectoren morgen wel open kunnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat is die Tamara van Ark een ramp zeg. Hoe kan zij minister voor medische zorg zijn, terwijl ze al talloze malen (en vandaag wederom) heeft laten zien dat ze helemaal geen ene moer heeft met de zorg, het personeel en de cliënten/patiënten.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

erka

Well-known member
Goeie minister die Van Ark. Niet zomaar meewaaien met de zorgwappies maar eerlijk en onafhankelijk kijken wat het beste is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Goeie minister die Van Ark. Niet zomaar meewaaien met de zorgwappies maar eerlijk en onafhankelijk kijken wat het beste is.

Nee. Het coronabeleid en de fouten die daarin worden gemaakt, is niet te vergelijken met de totale minachting van deze vreselijke minister.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

Maasveld

Well-known member
Overigens gaat De Jonge hier wel nat met die begroting van 1,1 miljard en het niet uitzetten van een aanbesteding ervoor. Was gewoon handjeklap onder de tafel.
Ik vind dat altijd wel een beetje dubbel. Ik snap de achterliggende gedachte van dat aanbestedingsproces, maar het zorgt ook vaak voor volstrekt onnodig uitstel van projecten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind dat altijd wel een beetje dubbel. Ik snap de achterliggende gedachte van dat aanbestedingsproces, maar het zorgt ook vaak voor volstrekt onnodig uitstel van projecten.

Ja klopt hoor. Zo sta ik er ook in. Vond alleen zijn argumentatie een beetje vreemd dat het nu opeens snel moest. Aangezien er eind vorig jaar al door de kamer om gevraagd was. Dus hij had in januari zo'n aanbestedingsproces kunnen starten, dan waren we ook ongeveer nu met die testevents gestart.

Maar goed, hij doet tenminste wel wat de kamer vraagt. Die Van Ark heeft een jaar geleden toegezegd de IC-capaciteit structureel te vergroten, maar dat is gewoon niet gebeurd.
 

erka

Well-known member
Maar goed, hij doet tenminste wel wat de kamer vraagt. Die Van Ark heeft een jaar geleden toegezegd de IC-capaciteit structureel te vergroten, maar dat is gewoon niet gebeurd.

Nu even serieus. Ik snap jouw punt, maar Van Ark was een jaar geleden nog geen minister. Hugo heeft dat toegezegd. Tamara is er later bijgekomen om Hugo te ontlasten van dit soort dingen.
 
Bovenaan