Klopt, maar dat maakt het dus nog steeds geen 22,3%Die 22,3 van Denemarken is ook voor het totaal aantal prikken. Op die Europese ranglijst wordt ook naar de totaal aantal prikken gekeken.
In dat staatje wel. Ik heb in mijn post toch ook nergens beweerd dat die 22,3% volledig gevaccineerd waren.Klopt, maar dat maakt het dus nog steeds geen 22,3%
Ach, je kan lang zoeken, maar voor mij het belangrijkste (het VO) staat er niet in... Ook 1 van die dingen 'die bovenop lagen'...
Heb je een vergrootglas bij nodig
Eindelijk? Dit is al de vierde versie en ze hebben er nog geen één gevolgd.Eindelijk een duidelijk stappenplan. Datums kunnen verschoven worden, maar wel duidelijke versoepelingen. Hopelijk dit jaar nog volle stadions!
Ja hoor want in dat staatje wordt ook gesproken over prikken.
Maar dat maakt het nog niet waar...
Vergeet het woordje 'mogelijk' niet. Cruciaal op dit moment.Als ik de heren mag geloven is hun hoop dat we ergens in augustus van alle maatregelen af zijn.
Een beetje als de McDrive dus?Ik ben gevegt z'n moeder niet, maar bij was dat niet zo. Bij een eerste loket de uitnodigingsbrief overhandigd en bij het tweede loket m'n ID laten zien. Toen werd ik geprikt.
Nee, want sowieso blijven de 'basismaatregelen'...Als ik de heren mag geloven is hun hoop dat we ergens in augustus van alle maatregelen af zijn.
Daarna moest je kiezen tussen de rode en de blauwe pil?Ik ben gevegt z'n moeder niet, maar bij was dat niet zo. Bij een eerste loket de uitnodigingsbrief overhandigd en bij het tweede loket m'n ID laten zien. Toen werd ik geprikt.
En dat laatste stelt ook weinig voor, want dat is altijd slechts een advies geweest. Mensen die zich nu strikt aan 1 gast houden zijn degenen die heel voorzichtig zijn en die zullen niet ineens een huis vol mensen uitnodigen. En de mensen die het allemaal wel geloven hebben nu ook al meer gasten tegelijk in huis.Eindelijk? Dit is al de vierde versie en ze hebben er nog geen één gevolgd.
Nog steeds veel beperkingen voor alles buiten terwijl het aantal mensen dat je thuis kan ontvangen wel groeit...
Bij stap 6 staat dat ook de basismaatregelen vervallen. Daar staat geen datum bij, maar stap 5 is begin juli, dus als ze het in de persconferentie over augustus hebben gehad (ik heb het niet gezien zelf), dan zou dat ook zonder de basismaatregelen moeten zijn.Nee, want sowieso blijven de 'basismaatregelen'...