Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
Ey3vHTwXAAIiYo-


Heb je een vergrootglas bij nodig
 

Joost

Well-known member
Eindelijk een duidelijk stappenplan. Datums kunnen verschoven worden, maar wel duidelijke versoepelingen. Hopelijk dit jaar nog volle stadions!
Eindelijk? Dit is al de vierde versie en ze hebben er nog geen één gevolgd.

Nog steeds veel beperkingen voor alles buiten terwijl het aantal mensen dat je thuis kan ontvangen wel groeit...
 

Joost

Well-known member
Nadat we in 5,5 maand straks iedereen boven de veertig gevaccineerd hebben doen we iedereen onder de veertig in 2 weken.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Mario

Well-known member
Ik ben gevegt z'n moeder niet, maar bij was dat niet zo. Bij een eerste loket de uitnodigingsbrief overhandigd en bij het tweede loket m'n ID laten zien. Toen werd ik geprikt.
Daarna moest je kiezen tussen de rode en de blauwe pil?
 

Forza AZ

Well-known member
Eindelijk? Dit is al de vierde versie en ze hebben er nog geen één gevolgd.

Nog steeds veel beperkingen voor alles buiten terwijl het aantal mensen dat je thuis kan ontvangen wel groeit...
En dat laatste stelt ook weinig voor, want dat is altijd slechts een advies geweest. Mensen die zich nu strikt aan 1 gast houden zijn degenen die heel voorzichtig zijn en die zullen niet ineens een huis vol mensen uitnodigen. En de mensen die het allemaal wel geloven hebben nu ook al meer gasten tegelijk in huis.
 

Forza AZ

Well-known member
Nee, want sowieso blijven de 'basismaatregelen'...
Bij stap 6 staat dat ook de basismaatregelen vervallen. Daar staat geen datum bij, maar stap 5 is begin juli, dus als ze het in de persconferentie over augustus hebben gehad (ik heb het niet gezien zelf), dan zou dat ook zonder de basismaatregelen moeten zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Gewoon lekker tot iets voor tien uur bbq'en met vrienden. Het moet weer gezellig worden.

Ik ben nog steeds niet naar de kapper geweest, btw. Ik ben er nog niet echt overuit wat ik met mijn kapsel wil gaan doen. De laatste weken komt er zowaar weer wat model in te zitten.
 
Bovenaan