Boa is een Melkert baan. Als je langdurig werkloos bent, wordt je omgeschoold tot Boa.Boa's komen op mij ook vaak meer over als 'ik ben hier om bonnen te schrijven' dan politie.
7400 nieuwe coronagevallen volgens Grapperhaus. Hoe komt die hoge stijging plotseling?
De verkiezingen? Dat mensen zich lieten (snel)testen om te gaan stemmen?7400 nieuwe coronagevallen volgens Grapperhaus. Hoe komt die hoge stijging plotseling?
Nee scholen lekker open laten.Scholen maar weer dicht dan.
Maar even serieus, wat een geklooi zeg. Zat er wel in dat de kans op hogere cijfers aanwezig was maar ik had gehoopt dat het stabiel zou blijven maar versoepelingen kun je nu natuurlijk vergeten.
Aan de andere kant kun je die avondklok natuurlijk niet meer volhouden. Feit is wel dat die ziekenhuisopnames niet te veel omhoog moeten gaan want anders vrees ik echt dat ze eerdere versoepelingen weer gaan terug draaien. In Duitsland en België gaat het trouwens ook de verkeerde kant op.
Zucht.
Ik ben echt benieuwd hoeveel er getest is om aan die 7300 te komen, of zou het percentage positief significant gestegen zijn...We hebben wel een record te pakken!
Woensdag 82373 tests.
Dat moet richting de 100.000 gaan.Ik ben echt benieuwd hoeveel er getest is om aan die 7300 te komen, of zou het percentage positief significant gestegen zijn...
De R-waarde van het RIVM wordt gebaseerd op die positieve tests...Aantal positief vind ik eigenlijk niet heel zorgwekkend, komt inderdaad doordat er nu eindelijk massaal wordt getest, ook preventief. En dan vind je ook veel meer. Wel zorgelijk dat de R-waarde weer aardig oploopt.
De R-waarde van het RIVM wordt gebaseerd op die positieve tests...
Ik ben echt benieuwd hoeveel er getest is om aan die 7300 te komen, of zou het percentage positief significant gestegen zijn...